|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Det høres ut som en fornuftig pris ja, men 33 timer er lang reisetid. Sjekk prisene hos Icelandair. De fløy vi med i fjor sommer (juli). Da bestilte vi billetter i september året før og betalte 26.000 for tre voksne og et barn (eldste var 13 og måtte ha voksenbillett). Vår erfaring er også at billettprisene er en god del høyere i år. Med Icelandair fløy vi via Reykjavik og Seattle og reisetiden var rundt 17 timer. 33 timer tror jeg ikke at jeg hadde orket.
![]() |
#22 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Vi har betalt det samme som Fløyel til Miami, 28.000-ish for alle 4. "Barnerabatten" er jo bitteliten, så den trenger man ikke ta med i beregningen. Dette var SAS, men tror vi betalte ca. tilsvarende med BA året før og tidligere med Lufthansa. Det er vel rimelig å anta at det er dyrere til California, så flyprisen høres ikke så urimelig ut.
![]() |
#23 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Vi betaler 34000 ca, med SAS, bestilte tidlig i sept. Men det er til NY først, og så til Chicago etter ei helg der. Hjem fra san francisco. Det er en ny rute direkte fra København til san francisco nå, den gav billigere billetter enn andre alternativ. Verdt å sjekke ut!
![]() |
#24 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Da vi bestilte billetter for to år siden fikk vi to voksne og to barn for 24.000 fra Oslo-London-SF. Da bestilte vi gjennom reisefeber.no. Da jeg reiste i mars for ett år siden, fikk jeg billetter til rett under 6000 for bare meg. Da bestilte jeg direkte gjennom SAS.
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Jeg har vært i San Diego midt i juli de siste to årene. Da har jeg jobbet litt for å finne billetter til under kr 10 000 for bare meg, men har også hatt ganske fastlåste datoer.
![]() |
![]() |
#26 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Våres priser er nok ikke de billigste siden de er hjemby-Oslo-new York- opphold noen dager-Chicago. Retur san francisco-København-Oslo-hjemby.
![]() |
#27 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Med utreise søndag 30. juni og hjemreise 21. juli finner jeg SAS-billetter på Finn til kr 22.000 (med normal reisetid) Oslo - Los Angeles.
![]() |
|
|