|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Jeg søkte på Finn, ja, bare for å få en viss anelse om prisnivået. Jeg husker fra vår neverending floridaflybillettsøken i fjor at det faktisk lønte seg å tråle alle flyselskapene i stedet for å bruke søkemotor.
|
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Jeg kunne jo ha skrevet at mine priser var for mai... Sorry.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Vi fløy til Miami juli 2011 og da betalte 21000 for to voksne og to barn. Vi bestilte allerede i oktober 2010, de vi reiste med tenkte bare å vente å se men prisene bare steg og de endte opp med å betale 29000 for akkuratt samme reisen som oss.
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Prisene til USA har steget i år er vår erfaring, de siste 2 årene har vi betalt mellom hhv. 21.500 og 23.00 med gunstige flytider. SAS og Air Berlin, i år betalte vi 28.000. Vi er 3 voksne og 1 barn. Første året var vi 2 voksne og 2 barn. Bestilt i desember/januar alle år, med avreise i juli.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-01-13 kl 02:49. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Det høres ut som en fornuftig pris ja, men 33 timer er lang reisetid. Sjekk prisene hos Icelandair. De fløy vi med i fjor sommer (juli). Da bestilte vi billetter i september året før og betalte 26.000 for tre voksne og et barn (eldste var 13 og måtte ha voksenbillett). Vår erfaring er også at billettprisene er en god del høyere i år. Med Icelandair fløy vi via Reykjavik og Seattle og reisetiden var rundt 17 timer. 33 timer tror jeg ikke at jeg hadde orket.
|
|
|
#6 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Da vi bestilte billetter for to år siden fikk vi to voksne og to barn for 24.000 fra Oslo-London-SF. Da bestilte vi gjennom reisefeber.no. Da jeg reiste i mars for ett år siden, fikk jeg billetter til rett under 6000 for bare meg. Da bestilte jeg direkte gjennom SAS.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Jeg har vært i San Diego midt i juli de siste to årene. Da har jeg jobbet litt for å finne billetter til under kr 10 000 for bare meg, men har også hatt ganske fastlåste datoer.
|
|
![]() |
|
|