|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Stort sett en om gangen, men jeg har som regel noe liggende som jeg ser mer på som et prosjekt enn en bok.
|
|
|
#3 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg har ofte flere bøker liggende rundt som jeg leser sporadisk i. Innhaugfolket, Harry Potter og ymse andre titler ligger spredd rundt. Har en på badet, en på nattbordet, en i gangen (som jeg leser i når jeg skal ut å ta en røyk
|
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Tidligere leste jeg på bussen, nå hører jeg podkast og strikker, så det ble en bok mindre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?
Jeg leser sjeldent bare en bok. Som regel har jeg en lydbok og en "vanlig bok" (fysisk). Jeg tar innimellom pauser og leser andre bøker inne i de første. Jeg liker det egentlig god. Husker jeg elsket 1001 natt nettopp av denne historier inne i historier settingen.
|
|
|
#6 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Det varierer, men kan gjerne lese 2-3 samtidig.
|
|
|
#8 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Stort sett leser jeg bare en bok om gangen. Kan til nød lese en "pausebok".
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Leser en bok om gangen. Leser kun på sengen før jeg sovner. Og leser høytlesningsbok for minstemann da.
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg leser vanligvis bare én bok av gangen, men det hender jeg begynner på en bok, legger den til side, leser en annen og så plukker frem den første igjen. (Eller mer kompliserte kombinasjoner av begynne på, legge fra meg, glemme, ta frem igjen, begynne på noe helt annet.) Jo, forresten, jeg pleier å ha en lydbok gående som jeg hører på mens jeg trener. Og så leser jeg for Poden, og vi har gjerne et par-tre prosjekter gående parallelt, med ulike bøker og flere forskjellige språk.
|
|
|
#12 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg leser som regel bare en bok av gangen. Er den tung så hender det jeg legger den bort og leser en annen bok før jeg starter på den første igjen.
|
|
|
#13 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Vanligvis leser jeg en bok av gangen. Noen ganger har jeg en "veskebok" i tillegg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Oftest en om gangen, som jeg leser på senga. Men hender jeg har ei bok i veska til å lese på bussen, eller lydbok på telefonen i tillegg.
|
|
|
#15 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg leser en om gangen. Det skjer at jeg starter på en men legger den litt bort og leser en annen i mellomtiden før jeg tar den frem igjen, men jeg leser de ikke om hverandre.
|
|
|
#16 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Re: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg leser en skjønnlitterær bok om gangen - men kan lese flere fagbøker samtidig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Har ofte en lydbok i bilen som jeg hører til/fra jobb, samt en vanlig bok jeg leser på kvelden i sengen.
|
|
|
#18 |
|
Smugleser
|
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Stort sett en, i tillegg til det som leses for barna. Egentlig er det to, jeg har forsøkt å lese Knausgårds 3 på nettbrett i et halvt års tid.
|
|
|
#19 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2013
![]() |
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg har kun kapasitet til en bok om gangen, noe som førte til at jeg aldri har lest så lite skjønnlitterære bøker som da jeg studerte. Etter at jeg tok meg selv i å sitte på lesesalen og lese Kristin Lavransdatter ganske tett opp til eksamen ble det nødvendig med en langvarig pause.
|
|
|
|
#20 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?En om gangen.
|
![]() |
|
|