|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva slags skjærefjøl og når bytter du den ut?
Vi har de på hytta, men jeg synes de er litt små. Derfor liker jeg de store fra IKEA i flere farger.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags skjærefjøl og når bytter du den ut?Vi har nettopp fått de der i ulike farger, da kastet vi de gamle IKEA-plastfjølene. Til brød bruker vi trefjøler, de er vel fra Ikea de også, men de skal byttes ut så snart jeg får kjøpt nye, for de er ganske slitte og sprukne.
![]() |
#24 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags skjærefjøl og når bytter du den ut?Jeg får helt krupp av plastfjøler (sier fjæler) og har bare i tre. Har to like sett fra IKEA med to størrelser, og har hatt de siden jeg flyttet for meg sjøl, omtrent.
![]() |
#25 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva slags skjærefjøl og når bytter du den ut?Vi har en i plast som brukes til kylling, og ellers trefjøler som brukes til brød og grønnsaker.
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags skjærefjøl og når bytter du den ut?Har en i tre som brukes til brød og mange i plast som brukes til alt annet. De vaskes i maskin etter bruk, altså svært ofte.
![]() |
|
|