|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Audacious
|
Sv: 23-åring som mulig rektor ved landets største universitetet
Motsatt - jeg er glad vi har valgt rektor.
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
Sv: 23-åring som mulig rektor ved landets største universitetetEg har felles kjende med Vederhus og humra godt då eg såg facebookkampanjen for nokre veker sidan. Men eg skjønte aldri at det var seriøst meint.
|
|
|
|
#3 |
|
Glad
|
Ja, beklager. Mente å skrive ansatt. Takk for svar.
|
|
|
#4 |
|
Audacious
|
Det er veldig synd, men det skal mye til for å stille opp mot sittende rektor som ønsker gjenvalg. Dessverre.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: 23-åring som mulig rektor ved landets største universitetetNå vet jeg veldig lite om hvordan "ansettelsen" av en rektor faktisk foregår, men dette kan da ikke være særlig seriøst? De to andre (viserektor og prorektor) sktyer av å ha vært forlover tre ganger (som tillitsverv altså) og å ha tvitret en tweet som ble retweetet 52 ganger.
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 23-åring som mulig rektor ved landets største universitetetOg altså: "Jeg mener min varierte bakgrunn og mitt store engasjement for Universitetet gjør meg best egnet til å bli Universitetet i Oslo sin neste rektor." |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: 23-åring som mulig rektor ved landets største universitetetSom i andre demokratiske valg får man vel da den kandidaten man fortjener, tenker jeg.
|
|
![]() |
|
|