|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Ja, jeg er shallow nok til å innrømme at ordet First Price ikke vekker positive reaksjoner hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Det er endel uteklær som jeg ikke liker navnene på. Didrikssons, feks. Og Odlo. Blir det for traust er det ikke gøy lenger og jeg mister treningsdytten.
![]() |
![]() |
#23 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."
Heller Stamina Hot enn Odlo, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Fortynnet
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Hm, interessant. Navnet har helt klart noe å si for hvordan jeg oppfatter klær. Didrikssons syns jeg funker bra, men enig når det gjelder Odlo. Ganni var ikke fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Jeg bryr meg ikke om det står "kvise" på tøyet mitt eller "nille" på pakken med servietter, hadde helt klart også spist "risifrutti" hvis jeg hadde hatt lyst på det. Både Skogstad og Stormberg er helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Superbasinella
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Ja, jeg er nok sånn i visse situasjoner. Men jeg lar meg også positivt påvirke av merkenavn. Feks. måtte jeg bare klippe meg hos en frisørsalong som het Hår Ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Så klær fra "Ugly Childrens Clothing" i en barnebutikk her om dagen. Den som ga det firmaet navn har glemt at det er foreldre som handler barneklær - og har ikke lest historien om myrsnipa!
![]() |
#32 |
Erfaren nok
|
Ja, sånn kan jeg også tenke. Men det er jo sjelden at kjolene da har «Ganni» skrevet over hele seg?
![]() |
#33 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sant nok. Spar Kjøp er heller ingen højdare for meg. Når det er sagt, har jeg nok aldri valgt bort klær på grunn av at merket har stygt navn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
På en måte ja, men det er kun en bit av pakken. Hvis produktet derimot ser bra ut og er fristende på alle måter, men du liksom ikke kan kjøpe det på grunn av navnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Fortynnet
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Jeg vil jo tro navnet ikke er SÅ avgjørende for hvordan vi oppfatter et produkt. Men det er jo helt klart en del av helheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|