|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Abonnerer. Trenger et fint bestikk.
![]() |
#23 |
Leser
|
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Vi har Una. Bruker det til både hverdags og fint. Synes ikke stålbestikk blir slitt eller stygt av å bli brukt.
![]() |
#24 |
Smugleser
|
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Maya her. Hatt vårt i ca 15 år, like fint. Foreldrene mine må ha hatt sitt i minst 35, like fint.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Vi har Silke fra Raadvad. Synes det er ganske fint, men det er ikke så godt å holde i siden håndtakene er så smale. Ønsker meg et til med bredere håndtak. |
![]() |
![]() |
#26 |
Muligens verdt å vente på
|
ostehøvelen. Den suger da virkelig?! Får jo ikke skjært jo. Vi bruker den aldri.
![]() |
#27 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Takk for mange nye tips her. Smale håndtak utgår, som konsulenten sier er de ikke gode å holde i. Og noen her er for moderne for vår smak. Men mange fine. Må nok se noen live.
![]() |
#28 |
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Vi er veldig fornøyd med Maya 2000 (Stelton-serien som er ny), men syns originalen også er fin. Ei venninne har Chaco fra Stelton, det er også fint: |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Vi har også Nora. Det er mye bedre å holde i en de fleste andre bestikk jeg har prøvd. JEg liker ikke flate håndtak og det er det på de fleste gafler, men ikke på Nora sine.
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Hvorfor ubrukelig? Har jeg aldri hørt noen si. (Men jeg vet bare om to som har det. Har ikke prøvd selv). |
![]() |
![]() |
#32 |
Glamorøs
|
Jeg har prøvd det på AJ-hotellet i København. Det er vondt å holde i, og gaffelen er både for smal og har for brede og butte tagger til at det går an å gjøre noe fornuftig med den. Skjeene er for grunne og for smale, og det tar en liten evighet å spise frokostblanding med dem, i allefall.
![]() |
#33 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Vi har dette; Gense Twist.
![]() |
#34 |
Passiv
|
I så fall trenger jeg ikke spare en liten formue til det. |
![]() |
![]() |
#36 |
Erfaren nok
|
Men er det godt å bruke?
![]() |
#40 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Ikke bare stål, men jeg samler på det relanserte Skaugum Kebony med brune treskaft som tåler oppvaskmaskin. Vi hadde det da jeg var liten, men det ble dessverre ødelagt da vi fikk oppvaskmaskin. https://www.google.no/search?q=skaug...aJNKScZ3CZqtM: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|