Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva irriterer deg på treningssenteret?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-13, 20:19   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jenter (eller gutter for den del) som skravler mer enn de trener. Er jeg på treningssenter, er det for å gi jernet og trene hardt, ikke være på "venninnetreff". De tar jo bare opp plassen med den ineffektive treningen sin.

Det tenker jeg også. Jeg liker ikke at folk henger rundt på apparatene slik at andre ikke kan få brukt dem, det er vel det eneste jeg irriterer meg litt på - i tillegg til de som ikke tørker over apparatene når de er dyvåte av svette, kanskje. Jeg er ikke SÅ glad i å gnukke meg i andres svette (men det irriterer meg ikke supermye altså)

Gammel 07-03-13, 18:26   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke så mye egentlig. Men januartrenere er litt masete.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 18:44   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når folk legger beslag på det ene knebøystativet på senteret til bicepscurl.

Eller når folk beveger seg for nært inntil meg mens jeg er midt i et sett, fort gjort å skade seg selv (under f.eks. knebøy) eller dem (holdt en gang på å måke stangen i hodet til en som plutselig gjorde utfall midt inn i styrkevendingene mine).

Gammel 07-03-13, 20:06   #4
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Når folk legger beslag på det ene knebøystativet på senteret til bicepscurl.

Eller når folk beveger seg for nært inntil meg mens jeg er midt i et sett, fort gjort å skade seg selv (under f.eks. knebøy) eller dem (holdt en gang på å måke stangen i hodet til en som plutselig gjorde utfall midt inn i styrkevendingene mine).

Det har heller ikke jeg forstått. Flere her på senteret står å trener biceps på knebøyplassen, når curlstangen ligger rett vedsiden av O.o

Har vært på tur å gjøre det samme selv. Her er problemet at folk skal låne vekter fra knebøystativet, å kryper UNDER stangen for å komme forbi når jeg står med den på skuldrene.

Gammel 07-03-13, 19:00   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Det er sjeldent jeg irriterer meg over andre på treningsstudio, men jeg synes folk flest burde bli flinkere til å vaske av apparatene etter bruk. Det ser jeg få som gjør og jeg ender gjerne opp med å vaske over både før g etter bruk.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:32   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Folk som ikke vasker apparatene. Svette håndtak, og merker etter svetterumper er ekkelt.
Folk som sitter fem-ti minutter og skravler, mens de tar opp plassen på et apparat jeg venter på.
Folk som kommer for seint inn til spinningtimene, og så venter at instruktøren skal hjelpe dem å stille inn sykkel ++.
Ellers irriterer jeg meg over lite, tror jeg. Trives godt på treningssenteret her, men det kan nok hende jeg kan finne på å irritere andre, siden jeg gjerne skravler litt mye mellom taka, hvis jeg trener med venner.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 20:14   #7
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

- Vekter og benker som blir flyttet på og ikke satt tilbake på plass
- At jeg må hekte av tunge vektskiver på knebøystanga før jeg kan finne fram det jeg skal ha
- Folk som står og prater i stedet for å trene
- Folk som tar lange pauser mellom settene, og legger beslag på benken i lang tid

Tja, det var ikke lite.

Gammel 07-03-13, 21:36   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Folk som ikke vasker apparatene. Svette håndtak, og merker etter svetterumper er ekkelt.
Folk som sitter fem-ti minutter og skravler, mens de tar opp plassen på et apparat jeg venter på.

Kan signere dette. :lat:

Gammel 07-03-13, 19:40   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer faktisk ikke på noe?

Gammel 07-03-13, 21:41   #10
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Folk som himler nedlatende over mine antall vekter på apparatene. De himler uten å bevege på øynene, men jeg ser det nok!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 21:43   #11
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Folk som himler nedlatende over mine antall vekter på apparatene. De himler uten å bevege på øynene, men jeg ser det nok!

Gammel 07-03-13, 21:46   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg ikke er i bedre form.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 21:47   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og jeg irriterer meg over folk som løper fortere enn meg på nabotredemølla.

Gammel 07-03-13, 21:48   #14
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Og du tenker på et fullstendig treningsprogram og ikke kun en økt, ja? Da skjønner jeg bedre! Trener ikke så mye med vekter, siden jeg er litt på vent på cross fit, men merker at jeg savner det. God effekt med vekter!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 21:53   #15
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Og du tenker på et fullstendig treningsprogram og ikke kun en økt, ja? Da skjønner jeg bedre! Trener ikke så mye med vekter, siden jeg er litt på vent på cross fit, men merker at jeg savner det. God effekt med vekter!

Jess!
Tabataen ble jeg faktisk veldig overrasket over. Effektiv trening med gode resultater Er nå instruktør i BodyCombat. Kan virkelig anbefale dette til cardiotrening!

Gammel 07-03-13, 21:57   #16
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Jess!
Tabataen ble jeg faktisk veldig overrasket over. Effektiv trening med gode resultater Er nå instruktør i BodyCombat. Kan virkelig anbefale dette til cardiotrening!

Tabataen er veldig effektiv! BodyCombat er det på et eller annet treningssenter á la Elixia og Sats? Trener som sagt ikke på treningssentere. Trener roller derby, intervall og styrke, og cross fit før jul og lurer på om jeg ikke skal ta opp det igjen. Synes cross fit var akkurat sånn trening som jeg syntes var effektiv og gøy. Er bare redd det ikke blir like gøy når laget ikke trener sammen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 22:04   #17
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Det er min største irritasjon også.

Ellers irriterer jeg meg over folk som ikke rydder, tilbakestiller apparater og flytter ting rundt omkring.

Det er mange ting som jeg legger merke til, og Tenker Mitt om, men jeg irriterer meg vel ikke direkte; Folk som gliser til seg selv i speilet når de løfter vekter, folk som instruerer i hytt og vær, uten å ha blittt bedt om hjelp, folk som skravler i steden for å trene, folk som åpenbart ikke har forstått øvelsen de prøver å utføre, cardio bunnies, osv osv. Jeg legger merke til rare folk på trenning, men irriterer meg ikke.

Gammel 07-03-13, 22:33   #18
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Det er min største irritasjon også.

Ellers irriterer jeg meg over folk som ikke rydder, tilbakestiller apparater og flytter ting rundt omkring.

Det er mange ting som jeg legger merke til, og Tenker Mitt om, men jeg irriterer meg vel ikke direkte; Folk som gliser til seg selv i speilet når de løfter vekter, folk som instruerer i hytt og vær, uten å ha blittt bedt om hjelp, folk som skravler i steden for å trene, folk som åpenbart ikke har forstått øvelsen de prøver å utføre, cardio bunnies, osv osv. Jeg legger merke til rare folk på trenning, men irriterer meg ikke.

Mener du at du irriterer deg over folk som gjør øvelsene sine feil?!

Jeg er relativt ny i treningsverdenen (men har hatt mine runder tidligere på treningssenter) og jeg irriterer meg kun over en ting:
Folk som ikke kan passe sine egne saker, men følger med på hva andre gjør.
Jeg har nok med min egen trening om jeg ikke skal bry meg med andre.

Gammel 07-03-13, 22:50   #19
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Mener du at du irriterer deg over folk som gjør øvelsene sine feil?!

Jeg er relativt ny i treningsverdenen (men har hatt mine runder tidligere på treningssenter) og jeg irriterer meg kun over en ting:
Folk som ikke kan passe sine egne saker, men følger med på hva andre gjør.
Jeg har nok med min egen trening om jeg ikke skal bry meg med andre.

Jeg irriterer meg ikke som sagt, og jeg mener ikke dårlig teknikk, men virkelig hårreisende feil. Jeg får så lyst å si fra, men vet at mange ikke liker å bli snakket til på trening, også blir jeg frustrert.

Gammel 07-03-13, 21:46   #20
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kommer faktisk ikke på noe?

Ikke jeg heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.