|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
fri
|
Sv: Form til lasagneJeg har også Pillivuyt sin, men den passer ikke til lasagneplatene, de må brekkes. Og jeg synes den er veldig vanskelig å få ren. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Form til lasagneJeg har en helt perfekt lasagneform, men jeg klarer rett og slett ikke å huske hvor vi kjøpte den. Tipper det var på Obs eller Tilbords eller noe sånt. Den er i hvit keramikk og helt rett i kantene. Det går akkurat tre pastaplater i hvert lag, og den er 5-6 cm høy. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Form til lasagne
Får jeg kjøpe din? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Form til lasagneJeg kokte platene litt for å få de myke for første gang i forgårs. At jeg ikke har gjort det før. Anbefales!
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Form til lasagneVi har form med lokk på. Har lokket på i 25 minutter og tar det av og steker videre i 10-15 minutter til, den tiden det tar med baguetter. Da blir Blir myke og fine på den måten.
|
|
|
|
#7 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Sv: Form til lasagneOm man ikke vil koke lasagneplatene kan man legge dem litt i kaldt vann, så blir de lettere å dele opp for å tilpasse til formen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Form til lasagneDet aller gøyeste er å lage fersk pasta, og så kjevle den ut og skjære den til så den passer perfekt i formen!
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Form til lasagneJeg har en fra Kitch som jeg er veldig fornøyd med. Men så var det å få til å legge ut bilde da.... Den er hvit, helt firkantig (ikke runde hjørner), og med glasslokk som også kan brukes som fat. Slipper å dele pastaplatene opp. Er en serie med 3 størrelser. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Form til lasagneJeg tenkte jeg kunne bruke denne tråden til et oppfølgningsspørsmål:
|
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Så du trenger former som er 21*35, sånn ca?
|
|
|
#15 |
|
søt
Sv: Form til lasagneVi bruker aluminium engangsformer i 10-pk fra butikken. Helt supert.
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Sv: Form til lasagneDenne er enda billigere: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90330567/
|
|
|
#17 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Jeg tror den er den jeg har, og jeg er veldig fornøyd med den. Den har dog ikke veldig høye kanter. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et par sånne, eller noen som ligner veldig. Godt fornøyd, men ikke særlig høye nei.
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Form til lasagneGe-ni-alt.
|
|
|
#20 |
|
søt
Sv: Form til lasagneSånne her. Vi lager mange og putter i frysern. http://www.biltema.no/no/Hjem/Kjokke...tk-2000037206/
|
![]() |
|
|