|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?Da må jeg tydeligvis på Dick and Daisy og se etter bikini, da. Lenge siden jeg har kjøpt det.
|
|
|
#2 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?
De har iallefall veldig god service her hvor jeg bor, er godt fornøyd med både BH-er og bikinier derfra. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?Jeg har tidligere vært en LaLina-fan, men har i det siste gått over til å handle hos Triumph. I Oslo har de to butikker: I Bogstadveien og i nærheten av Stortinget.
|
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?Det jeg liker med Lalina er akkurat det at jeg bare ber om andre størrelser, og så henter de det for meg.
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?
Jeg har ikke funnet den på nett, dessverre. Blå med noen hvite detaljer. Jeg må ha farger, visst. Lenge siden jeg har hatt svart bikini. |
|
|
|
![]() |
|
|