|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Oliviers & Co - Noen som har kjennskap til denne butikken?Balsamicoeddiken med fiken er superdeilig. Har også hatt et par veldig gode olivenoljer derfra, men de var helt naturlelle uten smakstilsetninger. Syns de har mye godt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Oliviers & Co - Noen som har kjennskap til denne butikken?Vi kjøper olje, balsamico og oliven (viss vi skal spandere på oss litt ekstra) der. Eg synest det er verdt pengane, men nå er vi nøye med at oliviers-olja ikkje blir brukt til marinade og slikt, men til dressing. Fiken-balsamicoen er veldig god, den utan smak og.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Oliviers & Co - Noen som har kjennskap til denne butikken?Jeg har handlet en del der, særlig gaver, og synes de har vært veldig servicesinnstilte på noen av butikkene jeg har vært. Jeg fikk smake en haug oljer.
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Oliviers & Co - Noen som har kjennskap til denne butikken?
De ar kjekke frrranske ansatte zom flerrrter med deg, n’est-ce pas, arrr det ogzå fail nå? Hein? Hva brrruker DU din troffelolie til, hm?
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Oliviers & Co - Noen som har kjennskap til denne butikken?
Argh, det var ingen som flørtet med meg, ikke var de franske heller! Urettfeigt!
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oliviers & Co - Noen som har kjennskap til denne butikken?Jeg har ikke smakt, men liker å gi vekk slike gaver. Vi har butikk her.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Oliviers & Co - Noen som har kjennskap til denne butikken?Og jeg glemte å si at jeg elsker butikken og oljene og tapenadene og alt sammen, nam nam.
|
|
![]() |
|
|