Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem ber man i dåp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-07, 17:29   #21
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem ber man i dåp?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Denne gangen skal jeg bestemme! (Når jeg bare finner en dato som alle syns er grei... )

Søta!

Gammel 27-04-07, 12:05   #22
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man ber det som er naturlig

Første og siste dåpen ba vi våre søsken med barn, foreldre og besteforeldre.
Andre gang gikk det en F i meg, for folk begynte å spørre når de ble bedt i dåp. Derfor ba jeg kun barnets fire besteforeldre, som også var faddere. Den reagerte noen i gubben sin slekt på
Nå sist ba jeg våre søsken med barn, foreldre, besteforeldre, ei tante (fadder) og et vennepar med barn (fadder).

Når slekta bor langt borte ville det, for meg, vært naturlig å be våre søsken med evt familie, foreldre, besteforeldre og evt faddere utenom dette.

Gammel 27-04-07, 12:44   #23
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har kun invitert vår kjernefamilier, altså våre foreldre og søsken med fam. Kun en oldemor lever, og hun er ikke i stand til å reise noen plass.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 13:17   #24
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Vi ba Juniors slekt i rett linje, dvs hans tanter, onkler (hadde også tatt med søskenbarn hvis han hadde hatt noen), besteforeldre og oldeforeldre. Ble totalt 11 stk til bords. Det var et passe stort selskap, og det var uformelt nok til at oldeforeldrene kunne ta seg en liten dupp mellom middagen og kaffen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.