|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Drømmer
|
Sv: Vårdress til gutta ... hvilken?Skogstad sin til 299 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress til gutta ... hvilken?Mine har brukt bukser uten seler fra 2-årsalderen. Kunne godt hatt seler, men de er litt lettere uten (og har sittet godt så selene hadde ikke hatt noen funksjon her i gården). Skal Google litt i kveld. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress til gutta ... hvilken?Ellers er Helly Hansen Shelter veldig bra : Sist redigert av Liljekonvall : 07-04-13 kl 20:03. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Vårdress til gutta ... hvilken?Fra www.outnorth.no |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Vårdress til gutta ... hvilken?Ellers hadde jeg todelt fra Reflex til snuppa mi da hun var i barnehagen, og det var jeg godt fornøyd med. Tilbudspris:399,- Før:699,- Rabatt: 43 % Skogdal jakke er en lettvektsjakke utviklet spesielt for aktivt friluftsliv, samt bruk i barnehage. En god og behagelig jakke for aktive barn. Vindtett Vanntett Fukttransporterende ![]() Tumle selebukse i PoreTex er en lett og slitesterk bukse spesielt utviklet for aktive barn.
Sist redigert av Liljekonvall : 07-04-13 kl 19:47. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress til gutta ... hvilken?Tenkte bare jeg skulle skyte inn at Didrikssons er store i størrelsen. Kjøpte nettopp regntøy som ungene kan svømme i. Bokstavelig talt.
|
|
|
#29 |
|
lettere utlada
|
Sv: Vårdress til gutta ... hvilken?Jeg likte det settet fra Didriksons du linket til Liljekonvall. Noen som kjenner til dette og vet litt om slitestyrke osv? Jeg likte prisen også.
|
|
|
#34 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Vårdress til gutta ... hvilken?
|
|
|
|
#38 |
|
Drømmer
|
Om du melder deg inn i kundeklubben til Kappahl så får du 25% rabatt på første kjøp. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
lettere utlada
|
Jeg er med i kundeklubben allerede. Men takk for tipset.
|
|
|
#40 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress til gutta ... hvilken?Jeg ser det er bukse og jakke som gjelder her, men vil likevel bare nevne at jeg kjøpte Didrikson vårdress til minsten på XXL i går til kr 499,-. Den var stor i størrelsen og har et slags ekstra lag man kan legge ned når den blir for liten, så da regner jeg med den holder et par år. Eldste har bukse og jakke, så støtter den altså.
|
![]() |
|
|