|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Ja, jeg kan nesten ikke tenke meg en eneste 'normal' grunn til å ha med så mye penger på toget. Og attpåtil glemme dem.
|
|
|
#2 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Det var visst en eldre mann som hadde lagt igjen pengene. Jeg tipper villt på en som begynner å bli litt dement.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Men hvis det avr kriminelt så ville du beholdt dem?
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?
Nei, men hvis det var type dattra til John Fredriksen. Men det er vel ganske usannsynlig både at hun ville ha reist med tog og at hun hadde med seg såpass mye cash.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Ser for meg jeg fort ville hatt fantasi til å tenke at det kunne være en veske bevisst satt igjen for noen å hente = kriminelt, så jeg hadde gjort som de gjorde, kontaktet politiet - og fikk jeg heller en finnerlønn, så fikk det være en hyggelig "bonus".
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg fant en enslig 1000-lapp på gaten en gang. Den beholdt jeg.
|
|
|
#7 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg ville levert det til politiet. Og håpet på en fin finnerlønn.
|
|
|
#8 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg hadde beholdt!
- 06 og 07 - Sist redigert av jolie : 11-04-13 kl 13:25. Årsak: Litt usikker på kjønnene til de ærlige heltene. :P |
|
|
|
|
|
#11 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg kan ikke se for meg et eneste scenario der jeg i det hele tatt ville vurdert noe annet enn å levere pengene fra meg. Noen hundrelapper hadde jeg nok ikke stresset med, men større beløp? Ikke noe å tenke på en gang.
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg hadde automatisk tenkt at det var en test.
|
|
|
#14 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg hadde levert det til politiet helt uten å tenke at jeg hadde en annen mulighet. Jeg ville dessuten aldri fått ro i sjela med en bag med så mye penger i hjemme, og setter man plutselig nesten en halv mill inn på konto vil jeg tro det kommer noen reaksjoner.
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg hadde levert den ja. Ikke snakk om at jeg hadde gjort meg til kjeltring for så lite.
|
|
|
#16 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg oppklarte en gang et biltyveri (leiebil som ikke var innlevert for flere måneder siden) og det var snakk om en kompensasjon for det, men jeg fikk aldri noe. Men jeg fikk da kjeltringen bak lås og slå. Vel - i alle fall for en natt. Han slapp ut igjen dagen etterpå. Men han fikk i alle fall erfare at han hadde bæsjet på feil legg når han kødda med meg.
|
|
|
#17 |
|
Med & uten trylleformel.
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Det er vel ikke så mange her inne som ville stått fram å sagt at de ville beholdt pengene selv.
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Stått fram? Jeg synes det er helt vanvittig at noen i det hele tatt haded vurdert å beholde pengene, og hvis mkj mener det hun skriver er jeg sjokkert. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Nesjh, det er jo som jeg sier til pjokken min. Dine ting. Ditt ansvar.
|
![]() |
|
|