|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg hadde nok kanskje valgt en ring som ikke består av 3 ringer, for å slippe å bygge den sammen når den har vært av og skal ta den på.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg hadde valgt den samme |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåVille hatt helt lik. Er særdeles nøgd med ringen og skrifttypen inni. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåVille hatt helt lik, har faktisk akkurat hentet den igjen etter en reparasjon hvor den kom tilbake og ikke var lik den som ble levert inn. Hvitt gull med markerte kanter, litt firkantet men ikke helt.
|
|
|
#25 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg tror jeg ville valgt en litt tykkere ring, og enten matt gull eller hvitt gull, framfor den jeg har nå.
|
|
|
#26 |
|
Bedreviter
|
Sv: Om du skulle velge giftering nå
Jeg har da ikke ring for å fortelle omverden at jeg er gift. Hva har omverden med det, liksom |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg er veldig fornøyd med de vi har. Men de er hakket for tykke (ikke brede) sånn at f.eks det å håndhilse var vondt den første tida jeg brukte den. Nå har jo fingeren blitt forma av ringen og vant til det.
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg har ikke giftering. Den forsvant en novemberdag i 2005 på skifterommet til operasjonsstua. Siden har jeg ikke hatt noen ring på. Mannen har sin fortsatt. Det er gullringer, 3mm med noe stripemønster. Idag hadde jeg valgt en enkel ring med en diamant i. Jeg lurer litt på om man egentlig kjøper ny ring hvis den gamle blir borte.
|
|
|
#30 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåForlovelsesringene våre var matt hvitt gull med skråsnitt i gult gull på, veldig lekre. Men vi jobbet begge som kokker, og mannen en god stund lengre enn meg, og innen to år var hans ikke hvit og matt lengre, den var stripete og gul.
|
|
|
#31 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg har den samme som Elise. Fornøyd med den |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Om du skulle velge giftering nåHar ganske enkle ringer i gult gull. Bitte litt avrundet. Hadde blitt noe lignende, men tyngre/dyrere tror jeg. Har en 'budsjett-ring' egentlig. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg har også lignende ring so. Elise. En uten diamant og en med. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåVi var 20 og ganske (eller veldig) blakk da vi giftet oss og hadde ringer tegnet av mannens forlover, som var gullsmed. De var fine, men mannen sin ble veldig slitt. Vi smeltet de derfor om da vi hadde 15 års bryllupsdag, vi har 4,5 mm brede gullringer og på min er det hjerter utenpå i hvitt gull. Vi har navn gravert på utsiden og spesiell tekst inni. Sist redigert av 007 : 13-04-13 kl 21:05. Årsak: mm, ikke cm.. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg hadde valgt den samme som vi valgte da, for 15 år siden. 4 mm brede ringer i hvitt gull. På samme finger har jeg en noe smalere alliansering med en diamant. Disse to sammen er veldig meg, og det er skjelden jeg har andre smykker på meg. Gult gull har jeg arvet mye av, men det bruker jeg aldri og har heller aldri brukt. Det var derfor vi valgte hvitt gull til gifteringene også, gult gull ville jeg ikke ha. Sist redigert av emm : 13-04-13 kl 20:01. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
lettere utlada
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåMulig jeg hadde valgt andre hadde jeg skulle gifte meg nå, men jeg er veldig glad i de vi har.
|
|
|
#37 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Min ligner veldig på denne, men i hvitt gull. Fin! Mannen sin har gult gull. Vi er sjelden enige om noe som helst, så vi syns det passet bra. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Yes, we can!!
|
Det er vel forlovelsesringer som skal være med (stor) diamant, er det ikke? Jeg tror glatte gifteringer er ganske gjengs for å vise at man er gift, i mye av Vesten.
|
|
|
#39 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg har en enkel alliansering i gult gull med en bitteliten diamant i. Vi hadde veldig lite penger, denne ringen var egentlig for dyr for oss den gangen. Søt ring, men skulle jeg valgt i dag ville jeg helt klart hatt litt bredere ring med en mye større diamant. |
|
|
|
![]() |
|
|