|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg hadde muligens valgt hvitt nå, men er særs nøgd med de vi har: hvitt gull innerst, gull ytterst, med en liten diamant i min. Den er vakker, unik og tidløs.
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg ville valgt akkurat den samme. Den er perfekt. En akkurat passe bred ring i gult gull, litt mer firkantet i avrundingen enn det som er vanlig, men ikke med noen skarp kant.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg liker godt ringene våre. Hvitt gull, ikke buet. Jeg har diamant i spenn. I midten av ringen er den mattslipt og den er blank ytterst. Det eneste som er dumt er at den raskt blir matt og da ser jo hvitt gull litt ut som en sliten sølvring
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg hadde kanskje valgt en som er litt bredere, den jeg har nå er 3,5 mm bred. Men fortsatt gult gull og fortsatt avrundet på kantene.
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg tror ikke jeg hadde vært så langt unna å velge det samme, men mulig jeg hadde gått for hvitt gull fremfor gult gull, selv om jeg har en forestilling om at gifteringen skal være i gult gull - sånn egentlig.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg hadde valgt den samme |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåVille hatt helt lik. Er særdeles nøgd med ringen og skrifttypen inni. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: Om du skulle velge giftering nå
Jeg har da ikke ring for å fortelle omverden at jeg er gift. Hva har omverden med det, liksom |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Det er vel forlovelsesringer som skal være med (stor) diamant, er det ikke? Jeg tror glatte gifteringer er ganske gjengs for å vise at man er gift, i mye av Vesten.
|
|
|
#12 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg har en enkel alliansering i gult gull med en bitteliten diamant i. Vi hadde veldig lite penger, denne ringen var egentlig for dyr for oss den gangen. Søt ring, men skulle jeg valgt i dag ville jeg helt klart hatt litt bredere ring med en mye større diamant. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
i Sverige er det vanlige at man har to glatte til forlovelsen. Ved bryllupet får hun en ring til, enten en lik, eller en med sten eller annet pynt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Se, det visste jeg ikke.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåVille hatt helt lik, har faktisk akkurat hentet den igjen etter en reparasjon hvor den kom tilbake og ikke var lik den som ble levert inn. Hvitt gull med markerte kanter, litt firkantet men ikke helt.
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg tror jeg ville valgt en litt tykkere ring, og enten matt gull eller hvitt gull, framfor den jeg har nå.
|
|
|
#18 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg er veldig fornøyd med de vi har. Men de er hakket for tykke (ikke brede) sånn at f.eks det å håndhilse var vondt den første tida jeg brukte den. Nå har jo fingeren blitt forma av ringen og vant til det.
|
|
|
#19 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Min ligner veldig på denne, men i hvitt gull. Fin! Mannen sin har gult gull. Vi er sjelden enige om noe som helst, så vi syns det passet bra. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo