|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Bieber vs. Beatles
Ikke sant. Jeg tenker at vi skal gi godeste Bieber noen år for å se om han utvikler seg musikalsk. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Joda. Også kan vi vente noen år før vi konkluderer med at dette er like stort som Beatles, som en eller annen skrev i "tentamenstråden".
|
|
|
|
#3 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
La oss da inderlig håpe (for hans del) at det blir en stund til han hiver seg på droger og drar på hippiereiser.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bieber vs. BeatlesFordelen til Beatles er jo at de var fire stykker. Kun to av dem vil jeg regne som intellektuelle, og bare en av den var en virkelig stor komponist og låtskriver. På egenhånd hadde muligens ingen av dem hart noe suksess. De intellektuelle trengte popartisten for å slå igjennom, og popartisten trengte de intellektuelle for å ha stayerevne.
|
|
|
#6 |
|
Endelig mamma
Sv: Bieber vs. BeatlesOg beklager, svaret mitt var litt utenom tema.
|
|
|
#7 |
|
Endelig mamma
Sv: Bieber vs. BeatlesHihihihihi... De skal altså legge ut anmeldelse av hver låt fortløpende på den VG direkte-TV-sida, mens konserten foregår.
|
|
|
#8 |
|
Endelig mamma
Sv: Bieber vs. BeatlesHoff!! Hvis ikke dere blir venner igjen nå snart, kommer jeg til å måtte ta en "Chandler" (dere vet, sånn hoppe febrilsk rundt å rope på oppmerksomhet å sånn).
|
|
|
#9 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forbered deg på en "Chandler", du. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rockesøster
|
Sv: Bieber vs. BeatlesJeg innrømmer glatt at jeg lar meg provosere av voksne menneskers holdning til Bieber om dagen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Endelig mamma
Nja... Jeg tror jeg heller avslutter abonnementet på denne tråden i stedet. Og setter på en episode eller to med Game of Thrones.
Tja... Jeg fikk høre en god del mishagsytringer om min musikk og klesstil da jeg var ung. MEN, dog ikke i så stor utstrekning som det vi ser om Bieber nå til dags. Det har kanskje først og fremst med å gjøre at vår (?) foreldregenerasjon ikke hadde slike medier å ytre seg i som det man har nå...?
|
|
|
#12 |
|
By the Sea
|
Sv: Bieber vs. BeatlesJeg elsket Drama og Creation, liksom, så jeg føler ikke at jeg har noen som helst rett til å harselere over en eneste Belieber!
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Ja, jeg også. Plakater over alt på rommet, kassettene. Det var tider, det.
|
|
|
#14 |
|
Flawsome
Der kan jeg faktisk være enig med deg, så derfor blir det ekstra provoserende når du prøver å sette meg i samme bås som dem. Greit, jeg liker ikke musikken til Bieber, men har aldri snakket nedlatende om fansen hans, og har heller aldri snakket nedlatende om musikken hans til barn/ungdom jeg vet liker Bieber. Eller til andre, for den saks skyld, annet enn at jeg, som sagt, innrømmer at jeg ikke er stor fan av musikken. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Bieber vs. BeatlesHey! Her r jeg på trening et lite øyeblikk, og hva skjer? Dere krangler!?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg mente det ikke som korreks, Madicken. Og så synes jeg at det er litt kult hvordan verbet 'å kjevle' plutselig fikk ny mening.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Flawsome
Jeg oppfattet det heller ikke som korreks fra deg, men legger likevel en *note to self inn* siden jeg har erfart at slike smilier _kan_ by på en smule ugreiheter. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Sv: Bieber vs. BeatlesJeg tok meg ikke nær av kjevlingen, altså. Og det er mulig jeg er hardhudet, men jeg humrer i skjegget minst like mye av som *hater, sier jeg, HATER* Bieber. Det er jo et motfenomen, som sier noe om hvor stort fenomenet Bieber faktisk er. Jeg syns jo fyren er en smule, eh, innbilsk. Men det er jo ikke spesielt rart når man ser oppmerksomheten han får. |
|
|
|
![]() |
|
|