Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-13, 12:42   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)

Du svarer "nei".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 19:44   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må ikke finne på å ha dårlig samvittighet. Det kan jo like gjerne være svindlere. "Hente vognå nå å betale i slutten av måneden", liksom.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 21:45   #23
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg opplevde å bli oppringt av ein fyr som skulle kjøpe Nintendo DS. Problemet var berre at det ikkje var eg som skulle selga, så eg ante ikkje kva han snakka om. Det hadde han litt vanskeleg for å forstå. Naturleg nok byrja eg å lure på om nokon hadde lagt ut mitt nummer på finn.no, så eg måtte sjekke det opp. Fann annonsa, og det viste seg at selgar ikkje hadde lagt ut nummeret til nokon, men ynskja kun kontakt over mail. Det selgar derimot hadde lagt ut var stedsnavn.
Denne duden ringte igjen dagen etter og skulle framleis kjøpe DS. Han hadde googlet stedsnavn og funnet ut at det kun var 10 husstander som budde der, ergo måtte jo eg veta kven dette var. Øh... det var nå eit par hundre hus der da.
Tredje gongen han ringte, fortalte eg han i ganske klare ordelag kva eg syntes om både han og spelinga hans. Iddjåt!

Gammel 18-04-13, 21:54   #24
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, nå var de og kikket på vogna, men jeg var ganske klar på at det ikke ble handel uten betaling og så skulle jeg evt høre fra dem i løpet av kvelden om de greide å finansiere den (noe jeg ikke gjorde). Så den ble solgt til en annen i dag

Tusen takk for hjelpen! Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne et greit svar i slike kleine situasjoner, men det gikk jo strålende etter tipsene fra dere.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 20:22   #25
hera
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2010
hera har et hav av muligheter foran seg
Standard

Flott at du fikk solgt til den prisen du ville! Folk prøver seg på de utroligste måter. Jeg har til og med fått tiggemail om å gi bort det jeg selger - gratis.

hera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.