|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Eg opplevde å bli oppringt av ein fyr som skulle kjøpe Nintendo DS. Problemet var berre at det ikkje var eg som skulle selga, så eg ante ikkje kva han snakka om. Det hadde han litt vanskeleg for å forstå. Naturleg nok byrja eg å lure på om nokon hadde lagt ut mitt nummer på finn.no, så eg måtte sjekke det opp. Fann annonsa, og det viste seg at selgar ikkje hadde lagt ut nummeret til nokon, men ynskja kun kontakt over mail. Det selgar derimot hadde lagt ut var stedsnavn.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Ja, nå var de og kikket på vogna, men jeg var ganske klar på at det ikke ble handel uten betaling og så skulle jeg evt høre fra dem i løpet av kvelden om de greide å finansiere den (noe jeg ikke gjorde). Så den ble solgt til en annen i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Flott at du fikk solgt til den prisen du ville! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|