Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken langpannekake holder seg "fersk" i 2 dager?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-13, 17:36   #21
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken langpannekake holder seg "fersk" i 2 dager?

Room holder seg lenge, ja.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 19:27   #22
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

NAM! Room Gulrotkake anbefales på det varmeste. Det står en urørt i kjøleskapet også altså!
Det fungerte også med sjokoladedråper.

Jeg trengte å steke kaken kun i 50 minutter, det ble litt i overkant med ostekrem når jeg fulgte oppskriften, så den kunne med fordel ha vært halvert.

Gammel 18-04-13, 23:08   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, den gulrotkaken er deilig. Og ostekremen kan med fordel halveres eller ihvertfall reduseres til 2/3.

Jeg liker ikke konsistensen på surmelksjokoladekaker, og i motsetning til mange andre så syns jeg slett ikke de holder seg i flere dager. Prøvde mange oppskrifter av den typen da sønnen min hadde eggallergi, og han likte dem jo godt, men det er virkelig ikke på min ti-på-topp-kakeliste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 10:57   #24
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg tør nesten ikke skrive det men jeg lagde en ROOM gulrotkaken for etpar år siden, sikkert etter en laaang tråd om den herinne, men jeg synes ikke den var det helt store altså..
Mulig jeg gjorde noe rart og det var ikke godt med sjokolade inni, synes jeg da.

HAr en oppskrift på en gulrotkake som jeg har laget noen ganger så jeg holder meg til den.

Gutta i klassen til minstemann liker heller ikke sjokoladekake med kefir. Har prøvd i to år så det har jeg notert nå og må lfinne en annen favoritt innen august.

Gammel 19-04-13, 11:00   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes også det hørtes rart ut med sjokolade i gulrotkake, men jeg syns den ikke merkes på annen måte enn at den runder av smaken og gir den en ekstra dimensjon. Den smaker ikke sjokolade, og jeg rasper den, så det er ikke biter.

Ellers en ærlig sak å ikke like alle kaker. Jeg ser for eksempel ikke det store med verken den mye omtalte Cream Cheeese Brownien eller den sjokoladekaken som en stikker hull i og heller varm glasur på. Begge de har jo sine egne lange fan-tråder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.