|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Brun velurdress fra Moonkids på 7-åringen. Han på snart 11 vet jeg ikke riktig - tror det blir skjorte og svart bukse.
|
|
|
#22 |
|
maler
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Han vil gjerne ha bunad, men jeg kjøper ikke bunad til han tror jeg, han har to fine dresser.
|
|
|
#24 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?8-åringen skal enten ha kortermet skjorte og matchende shorts hvis det er varmt, |
|
|
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Min niåring vil IKKE ha dress sier han her. *sukk* Han VIL ha festdrakt. Jeg lurer på om det er mulig å få til, lages det egentlig så store festdrakter?
|
|
|
#27 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?7,5-åringen skal ha festdrakt. En eldre modell fra Name-It, med hvit vest og hvit ulljakke til. Den er veldig fin, så jeg er glad han vil bruke den i år også. Men neste år skal han ha dress, sier han.
|
|
|
|
#28 |
|
maler
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?140 blir for smått. Men jeg ser barneboden har store nok. Det bare sitter langt inne å kjøpe nye penklær.
|
|
|
#29 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?
|
|
|
|
#30 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Poden får velge mellom dress med skjorte og slips, eller nye "vanlige" klær.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?
Jeg mener at OBS pleier å ha festdrakter opptil str 152 til gutter. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
I mål
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Nye pene joggesko innkjøpt idag. Lar dem være nye til den 17. 700 kr var mer enn jeg hadde tenkt å betale, men til gjengjeld lærte poden seg endelig å knyte sløyfe da vi kom hjem med dem. Så det var verdt det... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Min 9-åring skal ha beige linaktig bukse, lyseblå skjorte, en litt røff blå dressjakke fra NameIt og mørkeblå nye Converse. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Her i huset er det første året med bunad nekt, så i år blir det chinos og skjorte med en strikke jakke over fra Gant. Han har valgt selv og er meget fornøyd
|
|
|
#36 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Vi har dress fra Jean Paul, den er kjøpt i en klesbutikk for barn, vet ikke om det er kjede eller ikke, men heter Mosqito tror jeg. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Dress på begge guttene. Snart 7 og 11 år.
|
|
|
|
#39 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Han skulle egentlig ha dress, men så fant jeg ut at jeg ikke ville det, så i dag har jeg kjøpt noen blå bukser, hvit skjorte, og en blå strikkejakkesak. Alt kjøpt på h&m, heldigvis var ungen enig når jeg kom hjem med klærne.
|
|
|
|
#40 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Grå dress med vest og hvit skjorte. |
|
|
|
![]() |
|
|