|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningSpace er egentlig ikke denne hyttas sterke kort. Men det er en fin hems der det altså står en sofa i dag. Det er litt for lavt under taket til å være optimalt for voksne, men helt topp for ungene. Vi har uansett ikke plass til mer enn en vanlig treseters sofa, så det blir ikke flere sitteplasser enn i dagsenga, men kanskje mer "sitteplass" enn i dagsenga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredning
Jeg har denne som gjesteseng, og den er vond å dra seg i. Grunnen til det er den dumme kanten som er på toppen; den skjærer seg inn i ryggen når man sitter. Bare til orientering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vesla har denne og jeg er enig med Teo, god å ligge i, Vond å sitte i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningHva med Ektorp hjørne? Vi har denne som sovesofa; sengemekanisme under den ene og stor skuff under den andre sittedelen. Siden den er 2+2 så tar den heller ikke så stor plass.
![]() |
![]() |
#25 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningSå koselig hytte!
![]() |
#26 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningEnig med god å ligge, vond å sitte. Junior har slik seng og jeg hadde kjøpt den igjen. Men ikke hvis hovedformålet var sitting.
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningVi har Ektorp hjørnesofa og den er høyt elsket.
![]() |
#28 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningKista beholder du, den er kjekk å ha spill og gamle ukeblader i, eller om den kan få plass i gangen slik at du kan sitte på den når du tar på deg skoene og fylle den med ulltøy og votter.
![]() |
#29 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningSofa, uten tvil! Den dagsenga står også i loftstua hos oss og den er virkelig ikke god til annet enn å ligge rett ut i. Det fungerer ikke å sitte i den pga kanten på toppen og de rette veggene. Jeg irriterer meg også over knottene på skuffene som jeg stadig dunker borti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningDen Ektorp-sofaen Izzi viser frem, er veldig fin og nett - og med plass til hele familien uten at dere ligger oppå hverandre.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningVi tok med den svære hjørnesofaen vi hadde hjemme og flyttet den til hytta, og det var superlurt. Jeg elsker den sofaen foran peisen. Sover der så mye som overhodet mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Smugleser
|
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningDen klassiske hyttesofaen der er hverken god å slange seg i, eller sitte i, så jeg skjønner du vil bytte. Jeg ville også gått for en størst mulig sofa. (Men ikke kjøp Ektorps sovesofa. Det gjorde vi til hytta, men endte med å selge den og kjøpe en treseter Ektorp (til) i stedet. Den var ikke god å sitte/slange seg i.)
![]() |
#35 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningDen sofaen er drepen å sitte i, så bytt den ut ja. Jeg ville valgt annen sofa.
![]() |
![]() |
#36 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Er ikke enig med de fleste andre her: Hemnes er god å sitte i med gode madrasser, og masse (store nok) puter som går over kanten. Har du plass til å ha den dobbel, så er det mye plass for mange til å dra seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Off the map.
|
Vi har også en god, myk og dyp hjørnesofa. Alle koser seg i den. Den er ikke veldig pen, men utrolig god og romslig.
![]() |
#38 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningDen sofaen er helt lik den på hytta vår. Jeg har tenkt at hyttesofaer skal se sånn ut, men de er jo ikke gode å sitte i. I påska ble den byttet ut med en skikkelig hjørnesofa med åpen ende. Åh, hvilken lykke!
![]() |
![]() |
#39 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningMan kan også lute hvitt, det kan bli lyst og fint det også.
![]() |
#40 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Syns med meg angående hytteinnredningJeg må tilbake på hytta og måle og tenke. Vi må ha plass til spisebord, det har forrang fremfor hjørnesofa kjenner jeg. Sånn som det er møblert nå tar også salongbordet veldig stor plass, det er nesten spisebordstørrelse på det, så kanskje vil det hjelpe å få et mindre bord. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|