|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor soler man seg ikke toppløs?
Og litt nysgjerrig blir jeg jo: Er er det slik at ferien blir ødelagt av en pupp og sju, eller har man litt slingringsmonn? Og hvorfor ødelegges eventuelt ferien av en naken pupp? Det er selvsagt helt greit om du ikke vil svare, men jeg klarer ikke la være å spørre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvor soler man seg ikke toppløs?Jeg tror ikke det er vanlig at italienere soler seg toppløse på store, klassiske strender i Italia der det er mange italienere. Tilsvarende med spanjoler og portugisere.
![]() |
#24 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor soler man seg ikke toppløs?I alle fall ikke til Gran Canaria. På hotellet vi er så er det i alle fall veldig mange eldre som gjør det, men ingen yngre eller midt på treet alder gjør det. Ungene har sluttet å kommentere det nå etter en uke her. Dubai og Egypt er det i alle fall ytterst få, men noen slengere innimellom finner man der også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor soler man seg ikke toppløs?Tror ikke det er så mye av det i England.
![]() |
#27 |
Trøtt
|
![]() Re: Sv: Hvor soler man seg ikke toppløs?
Om du finner en toppløs solbader i Dubai er du "heldig". Det er forbudt der, og straffes med bøter og fengsel. Det tror jeg selv europeiske turister har fårt med seg.
![]() |
#28 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor soler man seg ikke toppløs?I Tyrkia har jeg sett lite av det, det kan være en eller annen turist. På stranden vi er mest på så går det mye i burkini(eller noe sånt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
finner ut av mye
|
Det kommer an på hvor i England man befinner seg det.
![]() |
#31 |
© All rights reserved
|
Min eldste ble veldig flau av toppløse damer da han var i 12 - 14 års alderen. Ville absolutt ikke gå på stranden og ble veldig flau og uttilpass ved bassengområdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor soler man seg ikke toppløs?Hva er poenget med å sole seg toppløs, egentlig?
![]() |
#37 |
![]() Sv: Hvor soler man seg ikke toppløs?Skille for hvem? Jeg går jo med bh ellers og ser ikke skillet. Kanskje om man har på dypt utringet topp/kjole? Herregud, jeg ER gammel.
![]() |
#38 |
Næsj, det er vel egentlig ikke verre en ei våt truse.
![]() |
#39 |
© All rights reserved
|
Det blir skille om man går med halterneck, for eksempel. Eller om man går med bar rygg. Jeg ser stadig vekk bikiniskille på andre, uten at jeg dermed ser dem naken.
Kanskje ikke verre, men trusen må man jo faktsik ha på så lenge man ikke er på en nudiststrand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() Sv: Hvor soler man seg ikke toppløs?Ja, jeg ser nå det med skillet.com
![]() |
|
|