|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes gave til avgangselevene fra lærerne på Hadsel Videregående skoleVi har filmet inn til musikkvideo i dag, men jeg tror kanskje ikke den blir så bra. Ikke rørende heller. Morsom, kanskje.
![]() |
#22 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes gave til avgangselevene fra lærerne på Hadsel Videregående skoleVeldig kul! Har vært med i musikkvideo jeg og, når lærerne lagde musikkvideo om et dataprogram de hatet.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tidenes gave til avgangselevene fra lærerne på Hadsel Videregående skole
Jeg kjente ikke igjen noen andre enn Ottar. Men Ottar har gjort uslettelig inntrykk på meg da.
![]() |
![]() |
#24 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes gave til avgangselevene fra lærerne på Hadsel Videregående skole
Jeg kjenner igjen 2 og en til som jeg er ganske sikker på at jeg kjenner igjen, men å huske navnene deres? Ikke sjans i havet...
![]() |
#25 |
...we have cookies
|
Var Ottar med?? Guriland, da må jeg jo se den omigjen! Jeg kjente bare igjen Sølvi. Jeg tror mine lærere ikke er der lenger. Dvs - jeg vet jo at onkel er pensjonist nå blitt, og Trond tror jeg jobber et annet sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: Tidenes gave til avgangselevene fra lærerne på Hadsel Videregående skoleEr Sølvi norsklæreren fra østlandet? Hun kjente jeg ikke igjen i så fall.
![]() |
![]() |
#27 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Tidenes gave til avgangselevene fra lærerne på Hadsel Videregående skoleSølvi hørte til på naturfaglig - hun tente på gassen. Mener jeg å huske. Men nå er det lenge siden jeg var rødruss, så jeg kan huske feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes gave til avgangselevene fra lærerne på Hadsel Videregående skoleKanonbra rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
Jeg husker noe om dette vagt når du sier det, men jeg husker ikke hvem jeg hadde i naturfag. Gikk bare GK der og sluttet halvveis i året pga. sykdom. De eneste jeg husker helt konkret er Ottar og hun norsklæreren, men sistnevnet husker jeg ikke navnet på.
![]() |
![]() |
#30 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes gave til avgangselevene fra lærerne på Hadsel Videregående skoleFantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
...we have cookies
|
Jeg hadde vel ikke Ottar i et eneste fag, men kjente han via folkedansen. (Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde hatt han i Difflikninger, men det var Bræk vi hadde.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|