|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet ditt
Åh, takk, så hyggelig! Jeg blir egentlig helt forelsket i hele Norge jeg, på fine vår- og sommerdager. Forrige helg kjørte jeg oppover indre østlandet, og siden jeg for en gangs skyld kjørte i stedet for å sitte på så fikk jeg plutselig en helt annet utsikt.
![]() |
#22 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er noe med den etterlengtede sommeren som gjør alt så mye bedre :knegg. Iallefall for meg!
![]() |
#23 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg bor jo sikkert på norges vakreste øy, iallefall når vi har fint vær. Jeg er ikke så flink til å se alt det fine her sånne egentlig, men det er fint her, havet, blå himmel, midnattsol, sydenstrender, naturen.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg er jo ikke vokst opp der jeg bor nå, men i nabobygda. Det tar meg bare 15 min å kjøre, og vi har egentlig vært begge steder like mye.
![]() |
![]() |
#25 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittDet som er finest med min morgen nå for tiden, er å gå forbi et lite skogholt før inngangen til jobb, hvor det vokser liljekonvaller, storknebb, og hvor det bor rådyr og en fantasillion sangfugler.
![]() |
#26 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg tog min nystemte Cithar i Hænde; |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittSånn omtrentlig på den tiden da skjæra våkner og begynner å skråle som om hun har hatt en svært begivenhetsrik natt, og bare må fortelle om det, omtrent da er det på tide for meg å stå opp.
![]() |
#28 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittFår ikke prikket deg, Tallulah, men finfin beskrivelse
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittInnlegget ditt var så fint Tallulah at jeg fikk vondt i magen. Av og til savner jeg Oslo sånn skikkelig mye der jeg lurer på om vi gjorde rett med å flytte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Fartsfantom
|
Sånn har jeg det også. Savner Oslo, men trives veldig godt her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittDet eg syns er fantastisk med min plass er opplevingar som dette:
![]() |
#32 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittÅ lese disse får jeg til å innse at en del av meg savner det å bo i Bergen, det å jobbe i Bergen sentrum, gå fra togstassjonen og bort på høyden, rusle gjennom et rolig Bergen sentrum en stille morgen, eller småhaste gjennom litt mer levende sentrum på vei hjem.
![]() |
#33 |
lettere utlada
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittNydelig tråd! Og nydelig hovedinnlegg Tallulah!
![]() |
#34 |
Småbyfrue
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
![]() |
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittDet er vakkert her nord,
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittFor ein fin tråd. Eg trur me alle treng å setja oss ned av og til og tenkje litt over ting og tang, som t.d. kva ein er glad i med heimstaden sin. I kvardagen har det lett for å forsvinna i mas og tjas.
![]() |
#36 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittDette er jo Paradis sa Far da vi satt oss ut med kaffen etter frokost i dag, selv om det er litt jobb å holde det i orden.
![]() |
#37 |
Glamorøs
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg måtte lese igjennom tråden min på nytt i dag morges etter å ha irritert meg over biler som parkerer i sykkelfeltet og barnevognmafiaer som bruker det som trille- og skravlefelt.
![]() |
#38 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg bor 10 min fra Majorstua, og nesten i tjukkeste skogen. Jeg ser hver morgen ut på en tett vegg av grønt (og tenker at jeg bør ta hekksaksa fatt, snart, og snike meg inn i skogen og rense litt), det er stadig ekorn innom, og stien begynner bak huset vårt og fortsetter langs elva ned til fjorden eller opp i marka.
![]() |
#40 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|