Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Henna-farge (sånn ferdigblandet)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-13, 21:05   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henna-farge (sånn ferdigblandet)

Rødtoner eller bruntoner?
Lykke til. Vi må se bilde altså.

Gammel 12-06-13, 21:23   #22
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Bruntone. Det er ikke noe å se bilde av før om tja, et år eller to. Da har den "gamle" fargen vokst ut håper jeg. Skal prøve holde meg til kun henna (selv om den IKKE dekker grå hår), så får vi se om en stund. Tror det sliter mindre på håret å la det gro ut med henna-farge enn å avfarge det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-13, 15:46   #23
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har prøvd å farge en gang til og den dekker ikke mine grå hår altså. Synd, for jeg liker fargen og kunne tenke meg å la det vokse ut i den fargen.

Flere som opplever det?

Gammel 18-06-13, 15:57   #24
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke kjøpt siden jeg leste at den ikke dekket de grå. Det er jo derfor jeg tenkte å prøve.

Har funnet frem min Grey Away igjen og skal holde ut med den utover.. Sprayer i skillen hver dag. Mulig jeg får tak i sånn flaske i London.

Gammel 18-06-13, 15:58   #25
Nå også i farger

Standard

Grey away? Må google. Så dumt! Nå trodde jeg henna var tingen.

Gammel 18-06-13, 16:18   #26
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har ikke kjøpt siden jeg leste at den ikke dekket de grå. Det er jo derfor jeg tenkte å prøve.

Har funnet frem min Grey Away igjen og skal holde ut med den utover.. Sprayer i skillen hver dag. Mulig jeg får tak i sånn flaske i London.

Funker den sprayen da?

Gammel 18-06-13, 17:31   #27
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ren henna skal dekke grå hår
http://adaringadventure.typepad.com/...for-grey-hair/
http://www.hennaforhair.com/gray/

Men henna følger hårets nyanser, sånn at dersom det grå er lysere enn resten av håret vil det bli lysere rødt enn resten av håret.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-13, 22:22   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Funker den sprayen da?

Har ikke fulgt opp like intenst før men skal gjøre det nå. Sprayer i skillen og i tinningen hver dag i 4 uker så 2 ganger i uka for å vedlikeholde..
Har husket det siden lørdag. Føler meg i alle fall mer vel nå enn før lørdag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.