|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KornsirklerHar sett "kornsirkler" bli skapt av vinden og regn der det kan likne mønstre og faktisk være ganske fine. Jeg er overbevist om at 99,9% er absolutt menneskeskapt og natur på siste 0,1%. Sånn i forhold til liv andre steder i universet så tenker jeg selvfølgelig er det det, men tviler mer på om det likner oss , eller om vi noen sinne kan nå så langt ut. Jeg tror kanskje vi kan nå så langt som å finne rester av bakterier eller algeliknende strukturer i løpet av vår levetid...kanskje.
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: KornsirklerJeg synes man er utrolig naiv hvis man tror at vi er de eneste levende organismene som finnes i universet. Det er ikke dermed sagt at jeg tror at kornsirkler er laget av ailiens. Men jeg er åpen for veldig mye. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Kornsirkler
Denne kan jeg signere. Jeg skal ikke påstå verken det ene eller det andre (her inne er det vel sosialt selvmord å skrive at man tror på noe som helst overnaturlig), men jeg liker å være åpen for ting jeg tross alt verken kan bekrefte eller avkrefte. Synes uansett sånt er veldig spennende, menneskeskapt eller ei.
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: KornsirklerJeg tror at de kornsirklene du viser i HI er menneskeskapte.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 15-06-13 kl 00:32. Årsak: live -> liv |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Det him sa. Alt sammen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: KornsirklerHvordan vet man egentlig om bildene er ekte lurer jeg på?
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: KornsirklerJeg tror ikke at vår lille steinklump er den eneste av alle hvor det finnes liv. Men jeg finner det helt usannsynlig at mønstre i kornåkre er måten de viser seg for oss på.
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Det er filmet hvordan mennesker lager kornsirkler, mønstre. Det er også mulig å dra på kornsirkelturer (jeg har veldig lyst!), det er masse som har sett kornsirkler etc (Men enkelte av bildene vi ser er helt sikkert photoshoppet, enig i det.)
|
|
|
#9 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KornsirklerMannen er av slaget som fint kan finne på å tro at noe overnaturlig lager kornsirkler. Jeg tror ikke det. Og bondejenta i meg synes synd på de stakkars bøndene som må treske korn som har blitt påført så mye legde.
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Ikke sant. Det slår meg også når jeg ser kornsikler.
|
|
|
|
#11 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KornsirklerThe truth is out there.
|
|
|
#12 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: KornsirklerJeg synes ikke overnaturlighet har noen ting med liv på andre planeter å gjøre. Man kan godt tro at det finnes liv på andre planeter uten å tro på kornsirker, chemtrails, homeopati, og at CIA gjemmer "sannheten" for oss.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 15-06-13 kl 00:41. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KornsirklerJeg var voldsomt fascinert av kornsirkler som barn og trodde nok det var aliens den gangen,men nå er jeg ikke helt der lenger. Det er nok menneskeskapt,tror jeg. Veldig fint,da. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
|
|
|
|
#15 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: KornsirklerJeg tror nesten sikkert at det finnes liv der ute et sted. Hvorfor skal vi være alene i universet liksom. Men, jeg har vondt for å tro at det er utenomjordiske som lager disse kornsirklene. Jeg vil liksom ikke tro at det er det første de vil gjøre om de kommer hit.
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: KornsirklerDet er jo masse folk som har kornsirkellaging som hobby, og jeg synes det er en kul form for kunst.
|
|
|
#17 |
|
© All rights reserved
|
Enig i alt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
DØH! Har du ikke sett Independence Day!?
|
|
|
|
#20 |
|
Sv: KornsirklerJeg tror på en måte at vi har hatt besøk, men jeg tror ikke besøket gidder å lage kornsirkler når de er her. |
|
|
|
![]() |
|
|