|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"
Hva! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Kaller du meg Perkfet!? :hvinestemme:
Kaller du leiligheten min en villa!?
Begge ungene mine får stå opp når de er våkne. Det er jeg som definerer når de er våkne. Er det galt? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Gjør som Martis: ta dopet selv, også lar du lillegutt herje som et helvete på flyet mens du sover din skjønneste søvn og våkner uthvilt i Thailand.
Kaller du meg modde!? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#9 |
|
Leser
|
Tefelia er ikke modde. Det burde gjøre det vel enda skumlere ettersom hun ikke får noe datahjelp for å lese tankene dine.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"Hører det stadig vekk jeg også, og skjønner det ikke helt. Jeg ELSKER å reise med min 3,5-åring og hun elsker det hun også. Noen barn liker jo ikke lange bilturer og slikt og kan sikkert bli grinete i ferier, sånn er heldigvis ikke vår jente. Hun synes ALT er spennende på reiser og er helt hyper og elsker hvert minutt av ferieturene våre. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"Vi har hatt med barna på turer fra de var temmelig små her i huset
|
|
|
#12 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"Vi kvier oss for å reise til et land eller et sted der vi ikke kan språket godt, av den grunn at barna er hyperallergiske overfor mange matvarer. Derfor tenker vi at når vi har litt bedre kontroll, og de forhåpentligvis vokser det av seg når de er litt eldre skal vi reise litt mer. Men da er argumentet matallergi og ikke alder alene. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Permakulturell
|
Det egoistiske her må vel være bamseklubben.
|
|
|
#14 |
|
Ute på tur
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"Jeg syns det er mer slitsomt å reise med barn, enn uten. :bombe: Junior syns det er svært kjedelig å fly og vil helst være høyt og lavt og utforske, i stedet for å sitte med belte i flere timer og han er ikke redd for å si ifra.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Er DET også egoistisk nå da? Herregud....
|
|
|
#16 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
VeloppDragen
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"To uker i Italia med to små. Den ene gangen jeg tenkte: jøss, så lenge har jeg ikke sittet i ro på hele turen, datt toåringen ned fra en to meter høy mur. Med hodet først.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ekvilist
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"Jeg har en følelse av at kompetansenivå på reiser med barn henger litt sammen med kompetansenivå på reiser før man fikk barn?
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"For min del er det helt klart at barn er forskjellige, mitt barn får ingenting ut av brudd på daglige og vante rutiner, mat, mennesker og miljø. Det kan legges tilrette så han får en positiv opplevelse, og det prøver jeg å gjøre så han skal få være med på ting også. Sist redigert av m^2 : 02-05-07 kl 23:28. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
awesom
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"Vi har bevisst valgt å legge våre reiser til plasser der vi har familie, med 2 turbotroll er det deilig og slippe så alt for mange hotellovernattinger og dager man føler man må fylle med noe. Vi har vært to ganger i Shanghai, flere ganger i Nederland og flere ganger i sør Sverige. I år skal vi høyst sannsynlig en tur til New York og muligvis en chartertur av noe slag.
|
![]() |
|
|