|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Puss puss så får du en suss | |||
Jeg velger tannbørste i en farge som jeg liker. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
93 | 69,92% |
Jeg velger tannbørste som matcher partnerens/badet/annet. |
11 | 8,27% |
Jeg bare tar en i riktig type, farge og annet bryr meg ikke. |
23 | 17,29% |
Jeg bare kjøper en, uavhengig av type. Finnes det ulike typer? |
1 | 0,75% |
Jeg har kun elektrisk, så dette stiller jeg meg revnende likegyldig til. |
18 | 13,53% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg kjøper bare farger jeg liker, og gjerne mønster. Jeg og mannen har gjerne samme type, men ulik farge. Akkurat nå har begge svarte (noe som ikke er en overraskelse for de som kjenner oss.
![]() |
#22 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Fargen er uviktig, bare det er riktig type og design.
![]() |
#23 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Ja den må være veldig forskjellig fra mannens!
![]() |
#24 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Her trengs det en spinnoff: "kjøper du den samme tannkosten om og om igjen" Eller dere sier vel "børste".
![]() |
#25 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg kjøper alltid grønn. Mannen kjøper alltid blå. Eldste kjøper rosa. Yngste har elektrisk. Hvilket merke hver enkelt velger, er likegyldig, så lenge alle har sin egen faste farge. Veldig greit med en fast innarbeid fargekode, da tar man ikke feil.
![]() |
![]() |
#26 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Vi har fargekoder på håndklær også, så når det ligger et håndkle og slenger et sted vet jeg akkurat hvem jeg kan være sur på.
![]() |
#27 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg kjøper helst rosa.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Det er ikke viktig per se, men det er viktig at mannen ikke tror det er sin. Og han bruker vanligvis elektrisk og husker ikke fra gang til gang hva han har som back-up. Derfor velger jeg oftest feminine og snuppete tannbørster, så han skjønner at den kjedelige hvite og blå/grønne/whatever er hans.
![]() |
#29 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Gjerne knallfarge så den er lett å finne i sekken/toalettveska. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Viktig og viktig. Nei, direkte viktig er det vel ikke men jeg kjøper nå helst en jeg liker fargen på - og så helst en annen farge enn mannen.
![]() |
#31 |
maler
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg tror jeg har rosa tannbørste i 99% av tilfellene.
![]() |
#32 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?
Haha, sånn er jeg også. Jeg er eneste dame i huset - og derav alltid en "damete" tannkost. - Klart: både gutta og mannen kan godt få rosa tannkost om de vil, men de er ikke opptatt av det.
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?
Jeg er også der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?En farge jeg liker. Legger vekt på at den skal være ulik de andres. Liker litt bling hvis jeg kan få det, den forrige var med et sølvfelt på |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Spiller ingen rolle, bare den er lilla eller rosa og har kult design.
![]() |
#36 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg skrev at den må matche mannens, men poenget er jo at den må være en annen farge. Vi bruker kun en type tannbørste, alt annet vi prøver blir ganske raskt kastet. Dermed har han "guttefarger" og jeg "jentefarger", bortsett fra nå som vi begge to har grønn, fordi jeg glemte min på en liten reise og måtte ta den ene vi har i reserve. Da oppdaget vi raskt at det med farge egentlig ikke er så farlig, all den tid jeg klina leppestiftmerker på min med en gang.
![]() |
#37 |
snur
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Jeg velger en farge jeg liker som ikke er lik mannen sin. Om jeg tar en av samme farge som han så greier han aldri å huske hva som er min og hans
![]() |
#38 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Må ha myk tannbørste. Hvilken type varierer og det gjør farge også. Så lenge den ikke er lik farge som mannens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?Vi har elektrisk til vanlig, men til reisebruk har vi hver våre farger. Fargene varierer fra gang til gang, og det samme kan type tannbørste gjøre. Men den må være soft. Og så klart må jeg like fargen. Lilla, blå og grønn går ofte igjen hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
snur
|
![]() Sv: Agurktider: Er det viktig hvilken farge det er på tannbørsten din?I tillegg har vi egne tannbørster i campingvogna, der har vi helt like men forskjellig farge. Så bruker vi samme farge i kopper/fat/skåler (ikea plastsett) som i tannbørste. Da slipper vi at ungene krangler om hvem sin kopp og hvem som brukte hva sist
![]() |
|
|