Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nigella-brødboks. Verdt prisen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-13, 21:51   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella-brødboks. Verdt prisen?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg vurderte Nigella sin og flere andre nettopp pga integrert skjærefjøl. Til slutt ble set rett og slett en billig en på obs kvadrat, ned metllokk som vippes vekk så man bruker bunnen som skjærebrett. Fornøyd med det, faktisk!

Hvordan ser den ut?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-13, 21:52   #22
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-13, 21:53   #23
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Litt slarkete og "billig", men veldig praktisk og brødet holder seg kjempegodt.

Gammel 30-07-13, 21:57   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var i grunnen ganske fin! Men den ligner veldig på den jeg har, selv om min ikke er like fin. Og jeg er litt klar for noe nytt.

Gammel 30-07-13, 21:58   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Litt slarkete og "billig", men veldig praktisk og brødet holder seg kjempegodt.

Jeg synes den var fin! Jeg trenger noe jeg også. Her er ingen brødskuff.

Gammel 30-07-13, 22:02   #26
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Millact, si fra om jeg skal sjekke obs for deg da!

Hyacinth, jeg lette "overalt" etter den fra Strlton uten å finne den, den ser fin ut. Og så vurderte jeg denne:
http://www.stylishlife.co.uk/slice-bread-box

Gammel 30-07-13, 22:10   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Oooh. Lekker!

Gammel 30-07-13, 22:37   #28
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jernia har hatt RIG-TIG fra Stelton på tilbud, men jeg kan ikke huske om jeg så brødboksen.

Gammel 31-07-13, 10:17   #29
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Nigella var fin! Vil ha!

Gammel 31-07-13, 10:21   #30
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Denne har vi, jeg misliker den sterkt. Blir fort flekkete, vanskelig å holde ren og upraktisk. Synes jeg.

Gammel 31-07-13, 10:34   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte på det da jeg leste det første innlegget ditt. Problemet er jo at du VIL ha Nigellas, og da kommer du ikke til å bli fornøyd med noe annet. Løp og kjøp.

Hvis det er noen trøst, vil jeg ha denne. Den er upraktisk den.
http://gizmodiva.com/other_stuff/bui...ur_kitchen.php

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 10:35   #32
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har oppskåret brød i fryseren, og trenger dermed hverken brødboks eller brødfjel. Det er jeg godt fornøyd med.

Gammel 31-07-13, 10:49   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Åh, den var fin! Og sikkert like upraktisk som vår fra Alessi.

Den forsvinner til loppiset i høst, til fordel for et loppisfunn fra søttitallet i fjor som ser omtrent slik ut:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 11:24   #34
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Denne har jeg lyst på. Men blir ikke brødet "ekkelt" og mugner fort i slike brødbokser?
Vi har delt opp brødet og lagt i fryseren. Så denne er vel egentlig ganske unødvendig for oss ( ), siden vi kun spiser brød til nistepakker.

Gammel 31-07-13, 11:55   #35
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Denne har vi, jeg misliker den sterkt. Blir fort flekkete, vanskelig å holde ren og upraktisk. Synes jeg.

Alt metall i mitt hus blir flekker uansett, så det har jeg aldri tenkt på. :sjuske:

Men den er jo lett å holde ren inni? Og så er det plass til brød og brødkniv, så jeg er godt fornøyd ift pris og tilgjengelighet. Men jeg sier ikke at den er fantastisk altså - etterlever blir det noe nytt her også.

Gammel 31-07-13, 14:01   #36
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Denne har jeg lyst på. Men blir ikke brødet "ekkelt" og mugner fort i slike brødbokser?
Vi har delt opp brødet og lagt i fryseren. Så denne er vel egentlig ganske unødvendig for oss ( ), siden vi kun spiser brød til nistepakker.

Nydelig! Pris?

Gammel 31-07-13, 14:12   #37
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nydelig! Pris?

Rundt 5-600 kr.
Noen som har sett disse i fysisk butikk? Gjerne Oslo sentrum.

Gammel 31-07-13, 14:14   #38
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener jeg så dem på House of Oslo?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 14:28   #39
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tenkte på det da jeg leste det første innlegget ditt. Problemet er jo at du VIL ha Nigellas, og da kommer du ikke til å bli fornøyd med noe annet. Løp og kjøp.

Jeg har hatt denne i mange År. Synes ikke den er så upraktisk?

Gammel 31-07-13, 14:30   #40
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg mener jeg så dem på House of Oslo?

Ah, takker. Da får jeg stikke innom en tur!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.