|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Kjent sak - det samme sa Electrolux i sin tid til oss. I det minste fortalte de oss hvor serienummeret var å finne, på en klistremerkelapp i dørkarmen, kan man vel kalle det. Kan det finnes noe tilsvarende på deres?
![]() |
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Jeg kan sikkert finne serienummeret, når jeg er hjemme. Nå er jeg på jobb, og må derfor vente til å morgen med å få bestilt service, siden de absolut måtte ha det nummret. Nå har de sikkert lagt inn "suremegga" i skjemaet for jeg ble så sur at jeg freste "greit!" og la på.
![]() |
#23 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?De er nok vant til det. Mannen min ringte også fra jobb for tre år siden, det må man jo på dsgtid, han var heller ikke så blid.
![]() |
![]() |
#24 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Tallulah; jeg har den maskinen. Samsungen altså. Jeg elsker den. Og den ble kjøpt på kampanje for 7999 eller noe der omkring. Vet ikke hva full pris er nå?
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Det er helt vanlig at man må ha nummeret. Jeg lærte det the hard way.
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?
Takk! Den virker jo helt fantastisk. Men koster 10.000,- Og da er jeg fornuftig nok til å betale noen tusenlapper mindre for at nåværende maskin skal holde noen år til. Men gud, som den frister!
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Jeg hadde rar lyd i den forrige maskinen når det lå en mynt og liknende i pumpa. Har du prøvd å åpne den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Nå fikk jeg snakke med verdens hyggeligste dame i servicen, som tipset meg om b-varesalg (eneste som mangler er emballasje), så kanskje det er en bedre deal. Service kom ikke på under 4000,-
![]() |
#29 |
Smugleser
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Jeg blir litt
![]() |
#31 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?All medfølelse Anda. Vi fant ut at det ikke er en myte at ting holder i ca 10 år.
![]() |
#32 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Mellomklasse Electrolux holder 5,5 år.
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?12 kilo hørtes.... ut som en drøm.
![]() |
#34 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Vi har også den Samsungen, og den er virkelig en deilighet. Vi betalte ikke ti lapper, lurer på om vi fikk den for åtte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Sånn skrritsj-lyd og en maskin som ikke vil sentrifugere kan være utslitte børster. Det kosta meg ca 1800, og da bestilte jeg delene selv. Er man handy kan man skifte de selv, men å plukke ut en vaskemaskinmotor ligger ikke for meg.
![]() |
#38 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?Min Miele holdt ikke ti år selv om det vel ikke var så langt unna. Jeg kjøpte Miele igjen altså. Fornøyd.
![]() |
#39 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?
Det står så i mine papirer, men jeg har aldri testet det ut i rl.
![]() |
|
|