Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden for første gang i livet, sammen med 3-åringen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-13, 22:46   #21
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syden for første gang i livet, sammen med 3-åringen

Ja, Idoform er allerede notert, har ingen ønske om å få ødelagt turen. Siden det er hybelkomfyr og kjøleskap i leiligheta så har jeg også planer om å lage noe mat selv, og is er faktisk ikke Minstemor særlig glad i, utrolig nok. Ellers har jeg hele veien regnet med at vi måtte kjøpe flaskevann.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 23:04   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syden for første gang i livet, sammen med 3-åringen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tenker også at jeg ville hatt kun småpenger på stranda.

Ellers ville jeg nok vært litt forsiktig med mat, særlig når det bare er dere to. Det er superkjedelig å bli dårlig i magen. Isbiter bør i alle fall ha en type fasong som indikerer at de er "fabrikklagd" (type runde med hull eller noe). Ville droppet isbiter og salat fra strandbarer og slikt i det minste. Ville også droppet å drikke vann fra springen, og kun spist gjennomstekt kjøtt. Jeg ville ikke spist softis og jeg ville kun spist kuleis om det så ut som om det var noenlunde kjøling der.

Jeg har ikke alltid fulgt alle disse rådene selv, og det går helst bra, men lillesøster ble superdårlig av kuleis (tror vi) i Italia nå i sommer og var dårlig i 4 dager. Heldigvis etter at vi kom hjem, men det var ikke noe hyggelig og hadde jeg vært alene med henne i et fremmed land hadde jeg vært bekymret.

Jeg ville også tatt Idoform.

Ja, var det jeg tenkte, når hun er alene med et barn. Mulig jeg ville tenkt annerledes ellers.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.