|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KontinentalsengVeldig fornøyd med Svane. Den er nå syv år gammel.
![]() |
#22 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kontinentalseng
Det er kun overmadrassen som er felles, den nederste vil uansett ikke komme hel.
![]() |
#23 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KontinentalsengVi har hatt Svane Zenit i ca. ett halvt år nå, og er veldig fornøyd. Bestilte med separate overmadrasser, for jeg ville heller ikke kjenne noe til mannens bevegelser (selv om selgeren påsto at det var ubetydelig jeg ville kjenne til det med felles overmadrass, var jeg ikke enig etter prøveligging |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Da vil du ikke ha kontinentalseng. Vi, eller dvs jeg, angrer på kjøpet av kontinentalseng. Vi har en fancydyr wonderland, men det hjelper lite når det kjennes ut som om vi ligger i vannseng... Jeg ville valgt vanlig hel seng med separate madrasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
lader
Dette stemmer ikke for Svane Zenit. Både mannen og jeg sliter med ryggvondter og ville ha en fast madrass. Det er Zenit-madrassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KontinentalsengVi er veldig fornøyde med vår wonderland symfoni. Vi har tilpasset hver vår side til vekt og slikt.
![]() |
#27 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: KontinentalsengVi har Wonderland, hatt den i 10 år.
![]() |
#29 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KontinentalsengSer at Wonderland kommer i 1.50 og 1.80. Er 1.50 nok for ti? Hvis vi velger 1.80 så blir det veldig trangt på soverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: KontinentalsengVi har 1,80 og det er helt nødvendig for god nattesøvn føler jeg. Jeg sover ikke helt bra når vi er på ferie og sover i mindre senger (og har de dobbeltdyne blir det bare enda verre, men det er en annen diskusjon). Soverommet er jo kun soveplass uansett så jeg ville ikke latt meg plage av at det ble litt trangt.
![]() |
#31 |
Kakemonster
|
![]() Sv: KontinentalsengFor ti er det nok veldig smått.
![]() |
#32 |
lader
![]() Sv: KontinentalsengVi sover bra med 150 seng. Man slenger jo alltids en arm eller fot hit og dit om man føler men trenger mer plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|