|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Jeg vet ikke om skolen vår er stengt,siden skoleruta som står på kommunens hjemmeside er fra ifjor. Litt trege her i fylket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Stengt?? Aldri hørt om. Noen skoler brukes som valglokale, men da er det bare ikke innegym den dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Skolen er ikke stengt her heller, gymsalen blir brukt som valglokale. Aldri hørt om skoler å barnehager som er stengt når det er valgdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Aldri hørt om stengte skoler nei, bare stengt på vinmonopolet.
![]() |
#26 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?I vår kommune er alle skoler (og SFO) stengt på valgdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Har heller ikke hørt om stengte skoler på valgdagen. Min gamle ungdomsskole har gymsal som brukes til valglokale, men det eneste som ble endret på var gym i gymsalen.
![]() |
#29 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?
Intet alkohol kan selges den dagen, gitt. Og sånn har det alltid vært. Du pleier sikkert bare ikke å gå på polet om mandagene.
![]() |
#30 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Hehe. Nei, stemmer det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
~~~~~~~
|
Grunnen til at skolene stenges er den ekstra trafikken som er i forbindelse med alle som skal kjøres til og fra valglokalet, tror jeg..
![]() |
#32 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Stengt skole og SFO i vår kommune. Dvs. planleggingsdag, fri for barna, ikke for lærere og personale.
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Her er skulen ope, berre gymsalen er stengt pga. at den brukes som vallokale.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Vår skole er valglokale og stengt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?I Oslo er det ikke skole valgdagen, men AKS pleier å være åpen.
![]() |
#36 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Skole og SFO der gutta går, der jeg jobber er det heller ikke stengt. Men det var det i den kommunen jeg jobbet i før. Eller om det var før der igjen. Husker jammen ikke helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?I noen kommuner er skolen stengt, mens i andre er det skole. Her jeg bor er det skole. Skolen til min yngste brukes som valglokale, og de som har gym den dagen på trimme ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Her er det normal skole på valgdagen.
![]() |
#39 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?Skole på valgdagen?!? Har jeg aldri hørt om.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skoler og SFO stengt på valgdagen?I Bergen Kommune er det oppført planleggingsdag denne dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|