|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Leser
|
![]() Sv: Hvilke farger må du ha i høst?brunt, oransje og gyllent. Gleder meg til å bytte litt på fargene nå.
![]() |
#22 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger må du ha i høst?Har lenge hatt dilla på lillanyanser, sammen med grått. Nå ønsker jeg meg helt andre farger som orange, turkis og andre blåfarger, grønt og noe brunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger må du ha i høst?Jeg bytter sjelden puter og har ikke stæsj, så jeg passer sikker ikke inn her.
![]() |
#25 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke farger må du ha i høst?Oransj! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilke farger må du ha i høst?Denne uken kastet jeg noen veldig slitte, opprinnelig veldig fine, putetrekk i mørk rød velour. Må ha nye slike, det er en farge som passer godt inn hos oss i sofakroken. Ellers er jeg klar for litt mer gull i livet mitt, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke farger må du ha i høst?Jeg er alltid inspiert av noen bestemte farger, og det skifter over tid og sesonger. I interiøret har jeg lenge hatt en del isblått. Kontrasten til denne har det siste året vært sennepsgult, men nå er jeg på vei inn i en oransje periode. I bånn er alt hos meg hvitt.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke farger må du ha i høst?Jeg har kjøpt nye gardiner, lys rosa som ser grå ut eller lilla ut, alt ettersom lys. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|