Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ting du ikke visste du savnet!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-13, 13:43   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ikke visste du savnet!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 13:46   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var mer interessant for meg!

http://www.buzzfeed.com/arielknutson...nacks-in-a-mug

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 14:17   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Nutmeg er muskat Vanlig siktet hvetemel er det nærmeste vi kommer all-purpose her til lands. Har brukt det i oppskrifter før. Funket fintfint. Venninnen min, som har familie i Canada, sier at hevingen (tror jeg det var) er noe annerledes, men har ingenting å si.

Damn diverse tiltak for å få bort babykiloene Hvis ikke hadde jeg gått for... la meg tenke... hele dessertmenyen der

Gammel 04-09-13, 13:19   #4
Masterstudent
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2013
Masterstudent har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei!

Apropos ting du ikke visste du savnet..

Studerer master i Trondheim og har til oppgave å komme opp med en ide som vi mener kan ha et kommersielt potensiale..
Ideen er som følger:
De fleste har vel hørt om snøsokk/autosock til bil? Enkel "sokk" som man smetter på hjulene når man har dårlig grep/sitter fast vinterstid..
Hva med en slik snøsokk som kan benyttes til barnevogner?
Sett at den er enkel å ta av og på og å oppbevare, ikke er for kostbar og gir bedre grep på glatt underlag...Er dette et produkt man kan få bruk for tror dere?

Setter stor pris på tilbakemeldinger, både negative og positive!

Masterstudent er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 13:35   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det kunne vært nyttig, men sliter litt med å se hvordan den skulle virke, siden lav vekt ville være et problem med barnevognen, som en bil ikke har. Jeg ser for meg at den måtte hatt ganske store pigger for å fungere på virkelig glatt føre og ikke bare være en "sokk"?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 13:52   #6
Moia
Feil planet

Moia sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Om det er glatt tar jeg brodder på skoa mine - vogna gjør jeg ingenting med og ser ikke behovet for det. Som Teofelia sier er ikke vogna tung nok..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.