|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: El-sykkelÅh, jeg har lånt meg en el-sykkel på ubestemt tid, og elsker den! Det er en Kalkhoff av noe slag, noen år gammel, men den stod hos et familiemedlem som ikke bruker den mer så jeg kunne bare ta den. Det er 5 km hver vei til jobb, og på hjemvei skal jeg ofte handle litt og/eller ha med 2. klassingen hjem fra SFO de siste to km. Og det takler el-sykkelen helt fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vaklende
|
![]() Sv: El-sykkelJeg har hatt min i ca 7 uker, og elsker den. For min del er sykling hovedsakelig miljøvennlig transport og fantastisk mentalhygiene. Syklinger gjør meg glad og lufter hodet. Treningseffekten til jobb er minimal, for jeg klarer ikke å innføre en ny vane som tar lenger tid enn bilen hvis jeg også skal beregne inn fisking og klesskift. Så til jobb bruker jeg elmotoren på full guffe mens jeg koser meg og våkner opp. Hjem igjen prøver jeg å skru motoren helt eller delvis av stadig oftere, og da gir det minst like god trening som vanlig sykkel. (Elsykkel er som oftest tyngre på grunn av motoren.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Pauset
|
![]() Sv: El-sykkelJeg har veldig lyst på, men bor et sted hvor man ikke kan unngå stupbratte og lange bakker om man jobber i sentrum.... Må høre med en leverandør om en vanlig elsykkel er bra nok eller om jeg må på litt mer krutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|