Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg trenger ørepynt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 13:31   #21
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger ørepynt

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nå banner jeg vel i kjerka, men Ole Lyngaard synes jeg er rett og slett "gøy på håret", og passer best til dem som liker Desingual og artsko og har en forhistorie som Unokunde. (Nå blir jeg vel rødprikket anmas her).

Thomas Sabo har mye fint. Men tåler du sølv?
Celine Engelstad har og mye pent.

Jeg kan ikke helt forstå at du ser noen likhet mellom disse her:

og Desigual-klær, men deg om det. Jeg for min del synes Thomas Sabo har en del fint, men ikke helt min stil, litt for fjortis.

Psst, Cuya, bare 174.000!!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 13:36   #22
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sikkert litt sammenheng at jeg synes Ole Lyngaard er skikkelig kjerring, at de som liker det synes Thomas Sabo er fjortis. Da blir jo Lyngaard dradd litt ned til mellomaldersjiktet.

Men når det er sagt så ser jeg at akkurat blomstene jeg linker til, er litt "søte".

Jeg har noen utrolig fine tjukke hjerter fylt av steiner fra samme sted, og de er ikke fjortis.

Gammel 20-09-13, 18:34   #23
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Nå banner jeg vel i kjerka, men Ole Lyngaard synes jeg er rett og slett "gøy på håret", og passer best til dem som liker Desingual og artsko og har en forhistorie som Unokunde. (Nå blir jeg vel rødprikket anmas her).

Thomas Sabo har mye fint. Men tåler du sølv?
Celine Engelstad har og mye pent.

Jeg har jo flere Desigualplagg, men altså ingen fortid som Unokunde, så jeg passer jo til dels inn i profilen.

Thomas Sabo er ikke helt min stil. Og så oppfatter jeg det litt som "sånn kan jeg kjøpe for sånn har alle andre akkurat i år"-stil.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 10:07   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå trenger jeg også nye øredobber! Min ene sorte diamant har sporløst forsvunnet.

Jeg skal få laget en til, men kjenner jeg vil ha noe annet å veksle mellom også.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 15:15   #25
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har jo flere Desigualplagg, men altså ingen fortid som Unokunde, så jeg passer jo til dels inn i profilen.

Thomas Sabo er ikke helt min stil. Og så oppfatter jeg det litt som "sånn kan jeg kjøpe for sånn har alle andre akkurat i år"-stil.

Men da er det jo midt i blinken for deg. Det er jo ikke fasit på hva som er fint. Det er jo subjektivt. Men for meg er slikt altfor lilladame og mye dill. Litt sånn keramikerkunstnerstil?
Men du synes sikkert jeg er utrolig kjedelig og fjortis i mine beige/ grå/ etc. basic klær..

Gammel 23-09-13, 15:18   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men da er det jo midt i blinken for deg. Det er jo ikke fasit på hva som er fint. Det er jo subjektivt. Men for meg er slikt altfor lilladame og mye dill. Litt sånn keramikerkunstnerstil?
Men du synes sikkert jeg er utrolig kjedelig og fjortis i mine beige/ grå/ etc. basic klær..

Det er jo forskjell på å like noe bedre enn noe annet til seg selv og å synes at det andre er stygt, ikke sant. Jeg bruker heller ikke Desigual eller Artsko, men det betyr ikke at jeg synes det er stygt på andre. Hver sin smak.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 15:46   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men for meg er slikt altfor lilladame og mye dill. Litt sånn keramikerkunstnerstil?

Ole Lyngaard lilla keramikerdamekunstnerstil? Jeg er ikke så veldig glad i greiene hans, men syns virkelig ikke de havner i denne kategorien, altså.

Lilla kunstnerdamer er ikke det jeg forbinder med øreringer eller hjerter besatt med brilianter, chandelier-øredobber med edelstener eller blomsterøredobber omtrent identiske med de du la inn fra Herr Sabo.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 23:07   #28
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Hmm. Jeg synes egentlig at hjerter i ørene passer best på småjenter, men disse var jo litt fine.

Hvor får man kjøpt disse?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.