|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prinsesseegg og sjørøvereggJeg skal ta på meg kronen min og handle prinsesse-egg med en gang. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: Prinsesseegg og sjørøveregg
Det gjør jeg og. Kjenner folk som kommer til å kjøpe altså.
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
For de av oss som har skikkelig særspiste barn, kan det i noen tilfeller hjelpe at maten er gøy.
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Prinsesseegg og sjørøvereggBare dumt. Og nei, selvsagt kjøper jeg ikke de eggene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Her kjem dei nok til å gå unna også. Men aller helst burde det vært prinseegg, og ikkje pirat. Det er det nok fleire som synest er ein tanke diskriminerande.
|
|
|
#8 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prinsesseegg og sjørøvereggHvis jeg noensinne hadde kjøpt prinsesseegg, ville eldstegutt med Asperger nekte å spise dem, da han ikke kan fordra noe som har med kongelige å gjøre. Og enhver antydning til prinsesser er det verste. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Prinsesseegg og sjørøveregghaha! Latterlig! Og så utrolig mye annet de kunne gått for i stedet for den klassiske "jente og guttegreia" - sånn om de skulle ha solgt mere.
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Prinsesseegg og sjørøvereggAltså: JEG kunne jo tenkt meg prinsesse-egg, men bortsett fra det er ideen helt på styr.
|
|
|
#15 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prinsesseegg og sjørøvereggDe kommer ikke til å kjøpes her, men jeg kan raskt se for meg at guttene mine blir helt forelsket når de ser pakken med sjørøveregg og ber om at de blir kjøpt så jeg kan helt klart se at det kan øke salget av egg.
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prinsesseegg og sjørøvereggOh my... Nei, vi kommer ikke til å kjøpe teite kjønnsdelte eggekartonger. |
|
|
|
![]() |
|
|