Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Festdrakt på denne tiden av året?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 23:01   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Festdrakt på denne tiden av året?

Jeg var inne på tanken i mai, jeg var det, men glemte det ut.

Nemlig at min datter trenger ny festdrakt. NÅ.

Hun hadde en til 17. mai, så det ble ikke kjøpt ny. Den var i knappeste laget i lengden (det er en sånn kort modell, og lagt ned alt som er mulig) og siden den tid har jenta vokst en klesstørrelse eller to.

Og nå er det barnedåp neste måned. Og NÅ er det jo ikke festdrakter i butikkene, for det selger de bare til 17. mai, som om ikke folk trenger dem resten av året?

Selvsagt kan jeg la henne gå i en fin kjole i stedet, hun fikk seg en lekker 200-kroners sak fra ebay til bryllupet til min bror for en måned siden, hun kan jo gå i den. Men mine pleier stille i festdrakt når jeg stiller i bunad, pluss at de pleier ha det til jul. Jeg burde hatt vett til å kjøpe henne ny festdrakt i mai.

Finner jeg noe slikt på nett? Prøve finn? (Var ikke så lett å finne noe da jeg søkte der før i dag, som ikke var str 8 år. Hun er altså 2,5.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.