|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?De fleste andre sånne parodier bikker jo over i det helt åpenbare, som f.eks. den julesangen Noen lagde en gang. :teflon: Det som gjør dette så mye morsommere er den inderligheten og liksompasjonen de legger ned i det, som gjør at du noen sekunder lurer på om det er ment alvorlig.
![]() |
#22 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg synes også at det er den fullstendig fjollete innholdsløsheten som fremføres med slik patos og innlevelse som gjør det så utrolig morsomt. Bare se på midtpartiet der de synger så lidenskapelig (og tostemt) om at reven er deres "guardian angel" - og hvordan danserne går helt av skaftet med hoftebevegelsene sine. Og så er det så glitrende produsert. Og at de klarer å holde seg alvorlige. Og at de i det hele tatt har fått ideen. Og melodien er jo en fengende pop-låt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?
Let me be your father Christmas med Thoen og Eckbo aka Boyzvoice?
![]() |
#24 |
Prettiest mess ever seen
|
Nettopp, takk! Nå har jeg binget julesang Eckbo uten hell.
![]() |
#25 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg synes ikke the fox er så morsom, snarere fengende. Men the cabin; - herregud som jeg ler! Den ER hysterisk. Så tatt på kornet at det er helt villt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
intro
|
... og akkurat her er det at jeg faller helt av, som tidligere nevnt.
Sist redigert av Bluen : 19-09-13 kl 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Andre her har allerde forklart godt hvorfor jeg ler. Jeg rullet nesten på gulvet første gang, nå bare smiler jeg. Og ler. Den er jo definitivt morsomst når man ser videoen, ikke like morsom å bare høre på, men jeg ler da også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg aner ikke hva som er morsomt.
![]() |
![]() |
#29 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Haha, nå har jeg sett The Cabin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#32 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Sist redigert av emm : 19-09-13 kl 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Den morsom! Jeg lo godt av ringelydene og den tøysete teksten. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#34 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Eg trudde det berre var eg som var blitt gammal, men eg synest rett og slett ikkje han er morsom.
![]() |
#35 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg ligger ikke på gulvet og ruller meg, spesielt ikke siden jeg allerede begynner å bli litt lei hele The fox, men jeg synes utvilsomt den er morsom, ja. Mange andre har forklart hvorfor allerede, men jeg ler også av parodien, det å synge med så mye innlevelse om noe så trivielt. Jeg liker meningsløs humor, så lenge den er gjort med finesse, og det synes jeg Ylvis er utrolig gode på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?The Cabin er jo egentlig enda mer sinnsyk enn The Fox. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg skjønte ikke The fox først, når jeg ble introdusert for den på klassefest for sjetteklassingene her. Men når jeg virkelig satte meg ned og så på videoen så ble det morsomt! Og i ettertid har jeg sett på de andre videoene de har lagd som jeg ikke har fått med meg før, og noen er bra andre ikke. Liker Stonehenge og Jan Egeland. Og etter å ha sett litt på dette fenomenet forrige helg så fant jeg igjen Boyzvoice med Eckbo og de har mange bra parodier, noen kanskje dratt enda litt lenger (I'm in love With my twelve year old cousin"). Men den beste er fortsatt Thomas Giertsens hyllest til Leif Juster, men den er ikke lenger tilgjengelig på Youtube dessverre.
![]() |
#39 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg tviler på at man kan sammenligne Thomas Gjertsen med Ylvis. Jeg har iallfall til dags dato ikke sett noe med den fyren som har vært spesielt morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|