|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For gammel for facebook?Folk kommer etter!
![]() |
#22 |
Javel
|
![]() Sv: For gammel for facebook?Jeg er 37, og har vel ikke funnet en eneste klassekamerat hverken fra barne,ungdoms eller videregående skole. Men en del har jeg jo funnet der, fra barselgrupper, jobb, eks kollegaer osv. Så jeg har da noen på vennelisten min.
![]() |
#23 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: For gammel for facebook?Har vært litt mer på Facebook (om ikke så altfor mye) og finner stadig venner, men gamle klassekompiser er det tynt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For gammel for facebook?Nå har jeg gått gjennom storparten av medlemmene i gruppa fra byen min. Jeg har funnet mange av naboungene og klassevenner av barna mine. Men ingen på min alder. Jeg håper de dukker opp etter hvert.
![]() |
#25 |
intro
|
![]() Sv: For gammel for facebook?Det tar nok litt tid før vi litt eldre finner fram, ja - ting tar jo litt tid når man drar på åra.
![]() |
![]() |
#26 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For gammel for facebook?Jeg var inne og sjekket litt, men konkluderte med at jeg er for gammel, ja. Alternativt at jeg er den eneste fra min årsklasse og min lille oppvekst-by som kan bruke pc og internett |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|