Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hyggelig spisested nær Centraltheatret (Oslo)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-13, 22:10   #21
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyggelig spisested nær Centraltheatret (Oslo)

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Der så det veldig bra ut! Jeg endret tidligere bestemmelse og gikk for dette!

Jeg er kanskje litt treg, men altså, 4 minutter? Vel vel, uansett.

Jeg husker også rødvinstilbudet .

Ja, for Centralteatret ligger jo i Akersgata, på skrått over fra VG. Du mener kanskje Oslo Nye, i Rosenkrantzgate? I så fall skjønner jeg jo at Ett glass fremstår som nærmere enn Youngstorget.

Mener å huske det var den korsikanske klassikeren Terra Vecchia som var så billig.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 22:14   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ja, for Centralteatret ligger jo i Akersgata, på skrått over fra VG. Du mener kanskje Oslo Nye, i Rosenkrantzgate? I så fall skjønner jeg jo at Ett glass fremstår som nærmere enn Youngstorget.

Du har rett i at jeg rotet her nå, for når man søker på Centralteatret får man opp Oslo Nye på kartet, og jeg var litt rask og tenkte ikke på at jeg egentlig visste at Centralteatret lå et annet sted.
Vel vel. Vi skal vel klare subbe oss fra Tullinløkka til Akersgata da. Men da skjønner jeg hva du mener.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 22:15   #23
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Mener å huske det var den korsikanske klassikeren Terra Vecchia som var så billig.

Ja, godt mulig, uansett foresvever det meg at det var en periode det ikke var så viktig akkurat HVA jeg drakk. Husker at vi møttes en del på en kafe på Skøyen hvor det var happy hour på gin også....

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 22:45   #24
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Cajunmat på New Orleans? Det er ikke veldig billig, men god mat!

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 23:41   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går an å spise i kjelleren til Centralteatret, nærmere får du det i grunn ikke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.