|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ekvilist
|
Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7Jeg har vært på et par Metallicakonserter tidligere, og hadde selvsagt tenkt meg på konsert nå også. Fikk ikke tak i billetter. Får se om vi kjøper "brukt".
|
|
|
#23 |
|
kamerat
|
Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7Tipper jeg kommer til å høre mesteparten helt uten billett.
|
|
|
#27 |
|
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7Jeg kommer også hjem til Toffen. Tror det kan bli riktig hyggelig, jeg. Myyyye bedre enn å stå i den trengselen inne på Valle Hovin, vaffal. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7
Ser de selger billetter for 1500,- pr stk. Synes det blir "litt" for dyrt....
|
|
|
#35 |
|
Ekvilist
|
Jeg vet, det er alt for dyrt.
|
|
|
#36 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7Jeg har ikke billett og ender opp som barnevakt hos Heiko og Juste under konserten. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hertuginne
|
Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7Mannen skal sammen med tre kompiser. Jeg fiksa billetter til alle sammen en time etter at de var lagt ut for salg, takket være noen her inne på FP som minnet meg på at bilettsalget startet. Han gleder seg som en unge, for å si det mildt.
|
|
|
#38 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7Jeg så dem i Spektrum i -97 (98?), da de spilte på den runde scenen.
|
|
|
|
#39 |
|
Ekvilist
|
Du var i Skedsmohallen? Skulle gjerne ha vært der. Jeg var 11 år, og det tok enda et år før jeg oppdaget Metallica.
|
![]() |
|
|