Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Metallica på Valle Hovin 10/7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-07, 22:17   #21
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7

Jeg har vært på et par Metallicakonserter tidligere, og hadde selvsagt tenkt meg på konsert nå også. Fikk ikke tak i billetter. Får se om vi kjøper "brukt".

Gammel 08-05-07, 22:39   #22
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:42   #23
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tipper jeg kommer til å høre mesteparten helt uten billett.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 23:02   #24
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Da tar vi et FP treff hos deg den 10/7

Gammel 08-05-07, 23:16   #25
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg i det minste skaffet barnevakt. Dersom vi ikke får tak i billetter, satser jeg på treffet hos Toffen.

Gammel 08-05-07, 23:41   #26
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Gammel 09-05-07, 09:54   #27
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg kommer også hjem til Toffen. Tror det kan bli riktig hyggelig, jeg. Myyyye bedre enn å stå i den trengselen inne på Valle Hovin, vaffal.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 20:02   #28
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kun kort tid igjen nå

Gammel 18-06-07, 20:20   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke billetter.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 20:39   #30
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Kun kort tid igjen nå

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 21:01   #31
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje jeg vurderer en tur til Toffen, hvis jeg ikke befinner meg på ferie et sted? ulte:

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 21:12   #32
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Kun kort tid igjen nå

Trenger du flere saltbøsser?

Gammel 18-06-07, 21:14   #33
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Gleder meg! Eh....jeg har fortsatt ikke billetter nei? Burde kanskje skaffe meg det ganske kjapt da.

Gammel 18-06-07, 21:48   #34
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Gleder meg! Eh....jeg har fortsatt ikke billetter nei? Burde kanskje skaffe meg det ganske kjapt da.

Ser de selger billetter for 1500,- pr stk. Synes det blir "litt" for dyrt....

Gammel 18-06-07, 22:09   #35
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Ser de selger billetter for 1500,- pr stk. Synes det blir "litt" for dyrt....

Jeg vet, det er alt for dyrt. Men jeg tror jeg kommer til å angre skikkelig om vi ikke drar.

Ingen som vil selge billettene sine for 800,- eller noe?

Gammel 19-06-07, 01:19   #36
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke billett og ender opp som barnevakt hos Heiko og Juste under konserten.

Men jeg så Metallica i '88, i et litt mindre lokale enn Valle Hovin.

Ben "Justice was done!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 09:19   #37
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen skal sammen med tre kompiser. Jeg fiksa billetter til alle sammen en time etter at de var lagt ut for salg, takket være noen her inne på FP som minnet meg på at bilettsalget startet. Han gleder seg som en unge, for å si det mildt.

Gammel 19-06-07, 10:20   #38
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg så dem i Spektrum i -97 (98?), da de spilte på den runde scenen.
Kirk Hammet var nyklippet og utrolig sexy! Sukk!
Venninnen min jobbet back-stage, var bl.a i garderoben deres - og fikk Calvin Klein-singleten hans, hvit og litt brukt... Jeg fikk låne den en ukes tid, og gikk med sommerfugler både her og der!

Nå har jeg stoor mage og kommer ikke til å orke å stå så lenge.
Dessuten spiller de nok bare nye låter ja, de gamle (før Load, 1996) er jo best!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 10:31   #39
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg har ikke billett og ender opp som barnevakt hos Heiko og Juste under konserten.

Men jeg så Metallica i '88, i et litt mindre lokale enn Valle Hovin.

Ben "Justice was done!" Murphy

Du var i Skedsmohallen? Skulle gjerne ha vært der. Jeg var 11 år, og det tok enda et år før jeg oppdaget Metallica.

Gammel 19-06-07, 10:54   #40
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Snille, snille mannen

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.