Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er vafler myk mat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-13, 19:52   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er vafler myk mat?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Så rart! Formen er grei nå, så ser det an litt til.

Jeg synes faktisk det hele er litt skummelt iom blødningsfaren og alt.

Jeg var 24 år da jeg tok de, tror barn heles raskere og at det er mindre blødningsfare.
Gutta mine var rundt tre år da de tok sine, de spiste ganske mye forskjellig i løpet av den første uka.
Jeg var litt preget av min erfaring, så vi tok det veldig forsiktig de første dagene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-13, 19:59   #2
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg var nesten 30 når jeg tok mine. Alikevell spiste jeg hele tiden. Men som sagt tok det tid. Lang tid og alt ble tygd saaakte.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-13, 20:07   #3
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alt med egg var forbudt for min gutt etter blødninger i etterkant. Gele, is og kald saft var det de anbefalte. Det falt ikke i smak så for vår del ble det barneblanding intravenøst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.