|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Hadde treåringen fått lov hadde han sikkert spilt det han og. Det dabbet faktisk av en stund, men nå i høstferien tok det helt av igjen.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?lillesøster elsker det . Har spillt mye siste året og spiller på det hun kommer over . Veslesnupp er 8 . |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Her spiller både 6 og 9 åringen minecraft. Både på data og ipad og de ser på youtubefilmer om det også. Jeg er drittlei av å høre på addexio og prebz og dennis. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Her er de ferdig med å spille minecraft. Men hva er dette Clash of Clans som de har fått en økende interesse for?
|
|
|
#26 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Her Clash of clans ferdig, men Minecraft holder stand. Vet ikke hvor lenge 9-åringen har spilt, men det må da være over et år?
|
|
|
#28 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?10 og 12-åringen er hekta, og det er mye mods og greier, de spiller sammen på hver sin pc, og med andre kompiser via Skype.
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Det går litt i bølger her også altså, disney infinity har de ikke fått ennå, men jeg regner med at det blir det som gjelder en periode hvis det kommer i hus. På samme måte som det var med skylanders. Clash of clans har de også spilt, det tar de frem nå og da. Og så har de roblox som også er en periodeaktivitet. Men Minecraft er det eneste som holder stand av en eller annen grunn, kanskje fordi det ikke er et spill på samme måte, men mer kreativ moro.
|
|
|
#30 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Jepp
|
|
|
|
#31 |
|
Tankefull
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Jepp. De spiller Minecraft, ser Minecraft på Youtube, tegner Minecraft og leker Minecraft. Den mest intense perioden er over nå, men de tenker, driver eller snakker om det daglig fremdeles.
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Lillesøster på 8 er hekta, ho kunne ha spela døgnet rundt. Storesøster spiller av og til.
|
|
|
#33 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Eldstemann har brukt mye tid på å se på YouTube og spiller live med andre. Er positiv til det for han får praktisert engelsk.
|
|
|
|
#34 |
|
Pauset
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?
Poden vil at jeg skal sette opp server for han, men jeg frykter at det blir mye drama. Er nok allerede, for å si det sånn.... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
superbruker
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Eldste (15 år) og yngste (11 år) elsker minecraft. De har et antall servere som de drifter. Eldstemann har steget over videre i programmering takket være minecraft. Det skal helst spilles 24/7, spesielt minstejenta er hekta.
|
|
|
#36 |
|
flisespikker
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Poden vår har spilt Minecraft i 2-3 år, og synes særlig det er morsomt å spille med venner. Nå har de et prosjekt på AKS (SFO) der de skal bygge berømte bygninger i Minecraft.
|
|
|
#37 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?
Stas. Pappan til en på 7.trinnet drifter en server som flere av gutta i den klassen spiller på. Det er visst PW så de deler den ikke ut til alle men sikkert gøy å være med på. (Og så er det vel litt for å ha kontrollen, tenker jeg.)
|
|
|
|
#38 |
|
awesom
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?9 åringen her er hekta. Han er vistnok vanvittig god på det og, driver og oppretter servere og annet. Spiller mot en god del som ikke er norske, så engelsken han har virkelig fått seg en oppsving. for meg er det gresk det han driver med, med pappaen holder øye med han.
|
|
|
#39 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Her var det drama i formiddag pga. Minecraft, så nå er alt av nettbrett inndratt resten av helga og meget begrenset spilling til uka. Så får vi se om de lærer. De lever seg jo så inn i det og de linker jo sammen og det blir jo så galt om noen de linker med får tatt noe de ikke skulle tatt eller gjort noe som blir galt at jeg blir helt sprø noen ganger. Da hjelper det lite at største tulla blir lett sint. Da gidder ikke jeg når det skal bli så mye krangling og mas rundt et spill. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Pauset
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Linker sammen? Poden spiller i hovedsak på en iMac... er ikke snakk om noe linking der. Men de spiller sammen på servere da, og han blir jo "drept" og plyndret og alt som er. Han tok det tungt i begynnelsen, men nå går det meste bra. |
|
|
|
![]() |
|
|