|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du ha møtt på reunion for barneskolen? | |||
Ja, så klart! Spennende å oppdatere seg på gamle kjente. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
97 | 47,09% |
Ja, sikkert greit nok det. |
39 | 18,93% |
Jeg ville ikke hatt så veldig lyst, men jeg hadde møtt. |
23 | 11,17% |
Nei, det har jeg ingen interesse av. |
34 | 16,50% |
Nei, jeg trenger jo ikke det når jeg har oppdatert meg på facebook. |
2 | 0,97% |
Aldri i livet om jeg vil se de dustene igjen! |
10 | 4,85% |
Jeg hadde hatt veldig lyst, men hadde ikke turd ... |
1 | 0,49% |
Deltakere: 206. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Nei det tror jeg ikke, har aldri møtt på treff for ungdomsskole/barneskole (barneskoletreff tror jeg forresten aldri noen har arrangert). Men har vært med på treff med klassen fra videregående, det var kjempekoselig. Treff fra NTH (må vel snart lære meg å si NTNU jeg og nå...) har jeg heller ikke møtt på, klassen der var så stor og de jeg var sammen med har jeg kontakt med likevel, så jeg så ikke helt poenget..
![]() |
#23 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Nei, det har jeg ingen interesse av.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Hadde vært gøy. Vi var bare fem stk. i klassen på barneskolen.
![]() |
![]() |
#27 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg var invitert på 20-årstreff for 2 år siden, og hadde veldig lyst til å dra. Dessverre kunne jeg ikke reise fordi jeg hadde jobb den helgen. Det var midt i ferietiden så det var ikke mulig å få byttet vakt heller.
![]() |
#28 |
kamerat
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg ville nok dratt, men antagelig ikke gledet meg så fryktelig. :sur og sær:
![]() |
#29 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jo, det kunne jeg godt. Men helst ungdomsskolen, og med alle klassene på trinnet jeg gikk. Der fikk jeg virkelig gode venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Vi hadde reunion for noen år siden med kullet som gikk ut ungdomsskolen i 88. Gikk på barne- og ungdomsskole med samme gjengen. Det var veldig trivelig å se igjen gamle kjente, og jeg hadde gjort det igjen!
![]() |
#31 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Helt klart! Vi skal snart ha reunion for gymnaset, men jeg hadde egentlig syntes det var enda göyere aa möte dem fra barneskolen. Dem har jeg jo ikke sett paa utrolig lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg har ikke noe kjempebehov for å treffe barneskolevennene mine igjen - det er bare en av dem jeg har sporadisk kontakt med i dag. Men dersom hun også skulle kommet, kunne det jo ha vært litt hyggelig, kanskje.
![]() |
#33 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja, det ville jeg. Jeg har vært på et ungdomsskoletreff, og det var kjempemoro.
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Hm. Ingen av alternativene passet her heller. Jeg hadde møtt, vist finger'n i et anfall av ungdommelig dårskap, børstet støvet av mine føtter og kjørt min vei i den for anledningen snasne, leide BMW'en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg har faktisk rukket å få med meg både 10 og 20 års reunion for barneskolen, og det var kjempekjekt!
![]() |
#37 |
I could be violet sky
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Aldri i livet om jeg vil se de dustene igjen. Nei, det har jeg ingen interesse av. Jeg unngår Facebook for å slippe dem. Tror ikke det finnes én person jeg gikk på barneskolen med som jeg har noe som helst felles med i dag (sier mer om meg enn om dem...
![]() |
#39 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg har vært på på 10 og 20 årsjubileum for grunnskolen, og spesielt 20 årsjubileumet var knallmorsomt!! Så ja, dersom jeg hadde hatt anledning så hadde jeg gått... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg regner med at jeg ville møtt opp. Hadde vel ikke gledet meg voldsomt på forhånd, men hadde sikkert fått det knallmoro likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|