Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du møtt på en reunion for barneskolen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du ha møtt på reunion for barneskolen?
Ja, så klart! Spennende å oppdatere seg på gamle kjente. 97 47,09%
Ja, sikkert greit nok det. 39 18,93%
Jeg ville ikke hatt så veldig lyst, men jeg hadde møtt. 23 11,17%
Nei, det har jeg ingen interesse av. 34 16,50%
Nei, jeg trenger jo ikke det når jeg har oppdatert meg på facebook. 2 0,97%
Aldri i livet om jeg vil se de dustene igjen! 10 4,85%
Jeg hadde hatt veldig lyst, men hadde ikke turd ... 1 0,49%
Deltakere: 206. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-07, 15:11   #21
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?

Nei det tror jeg ikke, har aldri møtt på treff for ungdomsskole/barneskole (barneskoletreff tror jeg forresten aldri noen har arrangert). Men har vært med på treff med klassen fra videregående, det var kjempekoselig. Treff fra NTH (må vel snart lære meg å si NTNU jeg og nå...) har jeg heller ikke møtt på, klassen der var så stor og de jeg var sammen med har jeg kontakt med likevel, så jeg så ikke helt poenget..

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:47   #22
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det har jeg ingen interesse av.

Har generelt sett ikke så mye til overs for reunions.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:56   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, det har jeg ingen interesse av.

Gammel 08-05-07, 16:00   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg gidder generelt ikke. :asosial:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 16:02   #25
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Hadde vært gøy. Vi var bare fem stk. i klassen på barneskolen.
Foreldrene våres bor alle fortsatt i samme bygd, så vi møtes av og til når det er noe som skjer i hjembygda. Alltid like koslig.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 16:09   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ville jeg absolutt - og jeg ville nok gledet meg veldig.

Gammel 08-05-07, 16:13   #27
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg var invitert på 20-årstreff for 2 år siden, og hadde veldig lyst til å dra. Dessverre kunne jeg ikke reise fordi jeg hadde jobb den helgen. Det var midt i ferietiden så det var ikke mulig å få byttet vakt heller.

Så, ja, jeg ville dratt.

Gammel 08-05-07, 16:14   #28
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville nok dratt, men antagelig ikke gledet meg så fryktelig. :sur og sær:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 16:16   #29
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, det kunne jeg godt. Men helst ungdomsskolen, og med alle klassene på trinnet jeg gikk. Der fikk jeg virkelig gode venner.
Videregående klarer jeg meg derimot godt uten treff

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 16:37   #30
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde reunion for noen år siden med kullet som gikk ut ungdomsskolen i 88. Gikk på barne- og ungdomsskole med samme gjengen. Det var veldig trivelig å se igjen gamle kjente, og jeg hadde gjort det igjen!

Gammel 08-05-07, 16:38   #31
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Helt klart! Vi skal snart ha reunion for gymnaset, men jeg hadde egentlig syntes det var enda göyere aa möte dem fra barneskolen. Dem har jeg jo ikke sett paa utrolig lenge.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 16:39   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe kjempebehov for å treffe barneskolevennene mine igjen - det er bare en av dem jeg har sporadisk kontakt med i dag. Men dersom hun også skulle kommet, kunne det jo ha vært litt hyggelig, kanskje.

Gammel 08-05-07, 16:49   #33
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det ville jeg. Jeg har vært på et ungdomsskoletreff, og det var kjempemoro.

Gammel 08-05-07, 17:14   #34
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nei overhodet ingen innteresse!

Gammel 08-05-07, 17:21   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Ingen av alternativene passet her heller. Jeg hadde møtt, vist finger'n i et anfall av ungdommelig dårskap, børstet støvet av mine føtter og kjørt min vei i den for anledningen snasne, leide BMW'en.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 17:22   #36
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk rukket å få med meg både 10 og 20 års reunion for barneskolen, og det var kjempekjekt!

Gammel 08-05-07, 17:34   #37
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Aldri i livet om jeg vil se de dustene igjen. Nei, det har jeg ingen interesse av. Jeg unngår Facebook for å slippe dem. Tror ikke det finnes én person jeg gikk på barneskolen med som jeg har noe som helst felles med i dag (sier mer om meg enn om dem... )

Gammel 08-05-07, 17:40   #38
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja.

Gammel 08-05-07, 17:41   #39
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på på 10 og 20 årsjubileum for grunnskolen, og spesielt 20 årsjubileumet var knallmorsomt!! Så ja, dersom jeg hadde hatt anledning så hadde jeg gått...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 17:51   #40
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg regner med at jeg ville møtt opp. Hadde vel ikke gledet meg voldsomt på forhånd, men hadde sikkert fått det knallmoro likevel.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.