|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusenfryd blir røykfri |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Audacious
|
Sv: Tusenfryd blir røykfri
Det er jo dessverre ikke 18-årsgrense på å være i nærheten av fulle/berusede foreldre og andre voksne slektninge. Når jeg hører utsagnet "barn og alkohol hører ikke sammen" så er ikke fulle sjuåringer min første og største bekymring. Det er ganske mange unger som får ferier og andre høytider ødelagt av alkohol uten å innta den sjøl.
|
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Tusenfryd blir røykfriEt spørsmål litt på siden, når vi nå først har en Tusenfryd-tråd igang her. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Tusenfryd blir røykfriDen er fin også for toåringer. Tømmerrenne, små flykaruseller og mopedkaruseller. Det er jo badeland der også.
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusenfryd blir røykfriHelt topp
|
|
|
#26 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Tusenfryd blir røykfriForeldre som ikke takler å være røykfri de få timene i året de er på Tusenfryd med barna sine, bør tenke seriøst gjennom hvor deres prioriteringer ligger!
|
|
|
#27 |
|
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå fikk jeg et litt annet syn på alkoholserveringen, ja..... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Tusenfryd blir røykfriJeg kommer IKKE til å besøke Tusenfryd om det er røykfritt der.
|
|
|
#29 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Tusenfryd blir røykfriJeg synes heller at man kunne samlet alle landets røykere i Tusenfryd. Jeg går jo aldri der, og da hadde jeg unngått røykere til hverdags. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jeg prioriterer ungen, og tar ham derfor ikke med en plass der jeg ikke kan røyke på fem timer. Jeg er ikke god å ha med å gjøre etter så lang tid uten røyk. :nervevrak med selvinnsikt:
|
|
|
#31 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Tusenfryd blir røykfriIngen unger har vondt av å unngå tusenfryd. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fornøyd
|
Sv: Tusenfryd blir røykfriRøykfritt Tusenfryd - hurra!
Vi skal dit med vår 2-åring nå snart, blir spennende.
|
|
|
#35 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nja, det er det, men det finnes så mange rare foreldre også da... Jeg hadde med meg jentene til syden rett over nyttår og der møtte jeg på en norsk familie i en dyrepark med en mor-far(evt stefar)-og 3 barn (en tenåring og to små, ca 3 og 5 år) Og jammen meg satt de ikke og forsynte den ene lille med øl!
|
|
|
|
#36 |
|
Bedreviter
|
Sv: Tusenfryd blir røykfriFor min del kunne de godt hatt røykeområder på Tusenfryd. Det er greit at man ikke står i køen og damper på ungene, men at andre voksne kan ta seg en røyk på et sted der jeg og mine barn ikke ferdes, synes jeg er helt uproblematisk.
Jeg er ikke enig. Hvis jeg kunne velge, ville jeg langt heller hatt forbud mot fulle folk der mine barn ferdes enn forbud mot røyking utendørs. Og jeg ser at du skriver "normalr inntak", men det er tross alt en definisjonssak, og jeg blir lei av fremmede folk som drikker lenge før de er så fulle at de må bli kastet ut. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Tusenfryd blir røykfriFluke; det er meget enkelt å ta en rulletrapp ned, gå ut porten, ta en røyk, for deretter å gå inn igjen. Det klarer du vel.
|
|
|
#39 |
|
Ja, det klarer jeg.
|