|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
<*(((<
|
![]() Sv: Moderne komfyrer, hva velger man?Da er vi i gang med velge-stekeovn-kjøret vi også. Det skulle vel aldri være noen her som har erfaring med denne? Siemens HB760560S Stekeovn |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Moderne komfyrer, hva velger man?
Den er nesten maken vår fra Asko. Jeg elsker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
har tatt seg sammen
|
Jeg er vokst opp med en sånn. Platene henger på en måte på døra. Feilen hos den ovnen jeg har erfaring med er at platene begynner å sige etter ei stund. Veldig stusselig med skuffkake som er tynn og tørr i en ende og tjukk og rå i en annen ende.
![]() |
#24 |
fri
|
![]() Sv: Moderne komfyrer, hva velger man?Disse skuffeovenene er veldig praktiske, men viktig å huske på at man ikke bør plassere dem i en hjørneløsning (det gjorde nemlig ex-svigermora mi, og da var det utrolig upraktisk å ikke kunne ta brettene ut til siden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Etylbarbital
Vi har en som er større, uten pyrolyse: http://www.siemens-hvitevarer.com/pr...1633_41_520610
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Moderne komfyrer, hva velger man?Jeg har induksjonskomfyr, og er superfornøyd. :slipper å lure på om jeg husket å skru av komfyren:
![]() |
![]() |
#27 |
<*(((<
|
Håper dere er fornøyde - vi har nettopp kjøpt den jeg linket til (dvs. betalt den, blir ikke levert før om 2 uker). Bare navnet "pyrolyse" gjør at det rykker i nerden i meg, så der var jeg solgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Etylbarbital
![]() Sv: Moderne komfyrer, hva velger man?60 liter er bra det. Det er veldig mange innbyggingsovner som er utrolig små "innendørs" - langt nede på 50-tallet. Det er ikke bare-bare å dytte en kalkun inn i noe sånt.
![]() |
#29 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Moderne komfyrer, hva velger man?Vi har enten torsk' eller Veronals variant. :lat: Den har tjent oss strålende. Skuffevarianten er veldig praktisk til å sjekke om maten er ferdig, litt mindre praktisk når man har den såpass høyt på veggen at det ikke er så lett å ta brettet ut ovenfra.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Moderne komfyrer, hva velger man?Har nettopp kjøpt samme ovnen som Veronal. Har ettermontert teleskoputtrekk på den og er superfornøyd med det. Måtte velge mellom pyrolyse og teleskoputtrekk og valgte uttrekket. Synes ikke det er så ille å bare tørke kjapt av ovnene etter bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
<*(((<
|
Man er da ikke nødt til å velge mellom pyrolyse og teleskoputtrekk? Vi (eller kanskje mest jeg?) vurder å ettermontere dette: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78315 (Passer til ovnen vår i følge Siemens sine sider) Sist redigert av torsk : 07-11-07 kl 11:49. Årsak: La til spørsmål |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Etylbarbital
![]() Sv: Moderne komfyrer, hva velger man?Hva er teleskoputtrekk?
![]() |
#34 |
Etylbarbital
OK, ikke aktuelt for meg, altså. Jeg har stekevogn.
![]() |
#35 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Moderne komfyrer, hva velger man?Nå har vi en kompyr der stekeovnen er inngrodd i fett og uhumskheter. I tillegg så burde jeg nok ikke ha forsøkt å gjøre den ren med stålull, for nå har den bak fettet innatt sjatteringer mellom brunt (opprinnelig farge) og grått (der jeg har skurt vekk den opprinnelige fargen). Klok av skade så skal vi derfor ha pyrolyse i Mieleovnen vi innstallerer i nyhuset og i tillegg så har Veronal lurt meg til å tro at dampovn kan gjøre meg til en bedre kokk, så da skal vi ha det i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|