|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!Hjelp! Jeg har gått med intens hodepine i fem uker nå, og i dag dro jeg til optiker. Ingen umiddelbar sammenheng, antakelig, men med skjeve hornhinner og +0,75 på det ene øyet og -0,25 på det andre, mente optikeren at jeg kunne ha nytte av lesebriller. Sist redigert av Hyacinth : 09-12-13 kl 15:59. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!Blir sikkert bra! Når det er lesebriller så skal du jo ikke gå rundt med dem hele dagen heller. Valget føles enda mer skjebnesvangert når man faktisk skal det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!
Så bra! Jeg føler jeg burde bruke litt mer tid på dette, men den intense hodepinen holder på å gjøre meg sprø og jeg ville bare bli fort ferdig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!Har du bilder av dine, Fili? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!Må ha nye briller. Hva er nytt på brillefronten? Hvor har de best utvalg? Kan jeg kjøpe briller i billigere butikk og være sikker på kvaliteten? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!www.loveyewear.no har godt utvalg og 90 dagers åpent kjøp ser jeg. Har aldri handlet der selv da. Bruker briller stort sett bare når jeg skal på kino.
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!
Jeg kjøpte briller hos Specsavers. De hadde mye med blå- og gråtoner. Jeg kjøpte et par som var mørkeblå inni og lyseblå inni.
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!Jeg har briller fra brilleland, og de har jeg hatt i mange år. Ingenting å si på kvaliteten. Jeg tror jeg betalte 1200 kroner med glassene, men nå har jeg ikke noe spesielt med synet mitt.
|
|
|
|
#9 |
|
heimføing
|
Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!Solbriller med styrke er et must. Må jo klare å lese menyen når man er på uterestaurant. |
|
|
|
![]() |
|
|