|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storebror blir invitert på ferie til Korea!Å, det hørtes flott ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
By the Sea
|
![]() Sv: Storebror blir invitert på ferie til Korea!
Da synes jeg det er viktig at han får forståelsen at han kan velge helt selv når det gjelder dette, uten fare for å skuffe noen. Det er innmari stor forskjell på 12-åringer - noen gråter hver kveld når de er på leirskole noen døgn mens andre ville vært i stand til å legge ut på reise på egenhånd, om det så skulle være.
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Storebror blir invitert på ferie til Korea!
Selvfølgelig!! Hvis han streiker fullstendig så er det ingen som blir såret eller lei seg.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storebror blir invitert på ferie til Korea!Det høres ut som en fantastisk mulighet både til å få oppleve en helt ny kultur og bli enda bedre kjent med storesøsteren sin. Jeg ville helt klart latt han reise hvis han ønsker et selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Textrovert
|
![]() Sv: Storebror blir invitert på ferie til Korea!Nå har jo jeg null problemer med å være uten ungene i ukesvis av gangen, så jeg tenker at så lenge han vil, så er jo dette en fantastisk opplevelse. For en heldig gutt!
![]() |
#28 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Storebror blir invitert på ferie til Korea!Jeg hadde latt han reise om han ville det selv.
Her er det ikke vanlig, her er det bare å søke om permisjon så får man det. Det er vel ikke så mange plasser det er innført?
![]() |
#29 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Storebror blir invitert på ferie til Korea!Helt klart ville jeg latt han dra til Korea.
![]() |
#30 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storebror blir invitert på ferie til Korea!Så fantastisk for han! Skjønner at du syns det er langt borte, men han kommer nok til å storkose seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|