Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tyrkisk pepper

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 16:37   #21
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tyrkisk pepper

Irma:

Jeg laget tyrkisk pepper-shots selv når vi var på klassetur i Berlin. Om man har MYYYYYE drops oppi, så er det godt med en eller to små smaker, men absolutt ikke mer.

Det verste jeg har smakt er disse fisherman's friend shot-greiene det drikkes på for tiden. Makan til skvip er det lenge siden jeg har vært borti. En venninne smakte litt (for mye ) slik når vi hadde karakokeparty hos meg for et par år siden. Ikke særlig vellykket. Men så hadde hun drukket en goood del i forkant, da... Kanskje shoten bare var dråpen som fikk "begeret" til å bokstavlig talt renne over.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 16:39   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Lakris kan gi høyt blodtrykk også. *deler*

Jeg har litt høyt blodtrykk, og spiser knapt nok en lakrispastill.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 16:40   #23
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Jeg eeeeelsker Tyrkisk Pepper, både i fast og flytende form... Sistnevnte har jeg vel ikke drukket på 4 år, minst... Har kun dårlig erfaring fra første gang jeg drakk det, men aldri siden... Tror jeg må kjøpe meg en pose etterpå... Nam... Og de får jeg ha i fred, for ungene syne de er for sterke

Gammel 09-05-07, 16:45   #24
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, jeg må visst på butikken i dag jeg.

Gammel 09-05-07, 16:53   #25
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg bestillt fra gubben som snart kommer hjem med Malin.

Gammel 09-05-07, 17:40   #26
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Nå har jeg en pose i fanget, og en i skapet... Men jeg klarer ikke åpne den! :cry:

Gammel 09-05-07, 18:55   #27
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal visst på butikken etterpå, jeg. Lurer på om jeg bare skal kjøpe et par poser, sånn for sikkerhetsskyld.

Gammel 09-05-07, 19:01   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Fikk opp posen til slutt, og har nå kverket halvparten.

Fader, altså! Falig å lese godteri-tråder!

Gammel 09-05-07, 19:26   #29
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Fader, altså! Falig å lese godteri-tråder!

Jeg er jo gravid i tillegg, tror jeg er i deep shit allerede. Og det før jeg faktisk har noen i hus.

Gammel 09-05-07, 19:31   #30
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Pyse. Det eneste jeg får er blødende sår i ganen, men det stopper meg ikke

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 19:32   #31
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er jo gravid i tillegg, tror jeg er i deep shit allerede. Og det før jeg faktisk har noen i hus.

Ja, som Sitron sa, så er de jo lakserende.

Gammel 09-05-07, 19:55   #32
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg tviler på jeg er gravid, men det kunne jo ha forklart den mystiske trangen til å spise tyrkisk pepper, noe jeg ytterst sjelden (les: så og si aldri) kjøper.

Gammel 09-05-07, 20:13   #33
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Faen... Har spist nesten en hel pose. Og belønningen: Blødende sår i ganen, og halsbrann. Da er det bare å vente på raufossen da.

Gammel 09-05-07, 20:13   #34
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Fytte rakker'n så lyst jeg har på tyrkisk pepper nå.... Denne tråden er ikke bra for meg.

Gammel 09-05-07, 21:08   #35
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Hadde ikke tenkt på Tyrkisk pepper før nå *sjekke kjøkkenskapet*

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:12   #36
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kjøpte meg en boks med Tyrkisk pepper på flyplassen. Den ble spist opp på to dager. Det er godt den er tom, for lakris gir renneræv. :deler:

Og noen vanvittig stinkende fiser ...

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:30   #37
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Æsj. Liker dere virkelig dette skvipet???

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:32   #38
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg tror kanskje ikke at man legger på seg av et par sånne poser.

Tvert imot - ref. hovedinnlegget.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:43   #39
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde to store poser med Tyrkisk pepper, men har spist opp alt. Veldig greit med lakserende godteri når man må ta 400 mg jern hver dag.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 23:32   #40
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Vel, det hadde seg sånn at jeg aldri kom meg på butikken.
Fikk besøk av en kamerat rett før åtte en gang, og han ble jo sittende i eeeevigheter, og gikk for 15 minutter siden.
Rett før han gikk kom min kjære hjem, med en pakke Tyrker og en stoooor Lion til meg (som jeg nevnte at jeg plutselig hadde lyst på rett før han måtte ut og kjøre).

Er det rart jeg hylte av glede da han kom hjem?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.