|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringDet er enkelt å dekorere kubbelys selv
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åring
Åh! Den skal jeg lete opp! Den er absolutt aktuell!
Det var også en god idé! Takk!
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringMå det være permanent, eller kan det være f.eks. konfektbiter? Helt ut av luften kan jeg foreslå den påskesjokolademarshmellowsdumlesjokoladen Teo hadde i påskekalenderen.
![]() |
#5 |
|
Den oppskriften gjorde at familien min så på meg med dobbelt så mye kjærlighet i blikket en periode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringDisse lommebøkene laget av melkekartong kom jeg over nå, og de selges faktisk i en butikk i byen vår til kr 79,- for stykket, men skal jo være ganske enkle å lage selv. Fant en oppskrift/fremgangsmåte her. De var jo geniale for unger å lage også. De ser veldig like ut som de som selges i butikk som redesign. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringStore fyrstikkesker. Lim på litt glanspapir og filt eller klistremerker.
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringFingerheklede sitteunderlag;
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringFuglekasse og fuglebrett har vært populært her. Da har det vært litt voksenhjelp i bildet altså, men mye har de greid selv også.
![]() |
#14 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringStorebror dekorerte gryteunderlag av fliser med porselenstusjer i fjor. De har blitt godt mottatt og er i daglig bruk hos alle som fikk.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringHe, he.. helt greit, Syrinx.
![]() |
#17 |
Superbasinella
|
Se her: http://dubedaare.blogspot.no/2011/12...-ikke.html?m=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringI fjor (etter julegavene var effektuert, så klart) lagde kidsa masse sånne perlegreier som jeg satte i rammer, de er superdekorative, så det har jeg tenkt de skal få masseprodusere og gi bort i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringSnorkfrøken har laget små gipsfigurer som hun har malt og glitret, og så har vi limt en magnet bakpå. Voila, kjøleskapsmagneter.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips ønskes til selvlaget gave fra 8-åringJeg søkte på "påskesjokolademarshmellowsdumlesjokolade" men fikk ingen treff. :domm: Noen tips til søkeord i forumet?
![]() |
|
|